eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › IV etap remontu budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP-41/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102545 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Warszawa: IV etap remontu budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP-41/17).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511534-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. ul. Nowogrodzka 43, 00691 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

IV etap remontu budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP-41/17).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-41/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV etapu remontu budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt architektoniczno-budowlany dla ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - projekt przetargowy modernizacji szkoły instalacje sanitarne, wykonany przez ARCH-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 31 marca 2017 r. Autorem jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 2) Projekt architektoniczno - budowlany, projekt przetargowy modernizacji szkoły dla ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany przez Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki, dnia 31 marca 2017 r. Autorem opracowania jest arch. Robert Grudziąż. 3) Projekt wykonawczy remontu ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany 30 marca 2017 r. przez PRO-el Michał Szerling, ul. Bretanii 2e, Józefosław. Autorami opracowania są: Jan Szerling, mgr inż. Dariusz Hernik. 4) Przedmiar robót dla IV etapu remontu w budynku ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany 03 kwietnia 2017 r. przez Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest mgr arch. Robert Grudziąż. 5) Przedmiar robót dla ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany 30 marca 2017 r. Autorem opracowania jest Dariusz Denkiewicz. 6) Przedmiar robót remont pomieszczeń szkoły ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - roboty elektryczne, sporządzony przez PROEL Michał Szerling, ul Bretanii 2b, Józefosław, dnia 30 marca 2017r. Autorem opracowania jest Maciej Szerling. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla modernizacji Zespołu Szkół nr 23, ul. Górnośląskie 31 w Warszawie z dnia 31 marca 2017 r., wykonaną przez ARCH-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest mgr arch. Robert Grudziąż. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla modernizacji Zespołu Szkół nr 23, ul. Górnośląskie 31 w Warszawie - instalacje elektryczne, z dnia 30 marca 2017 r., wykonaną przez PRO-el Michał Szerling, ul. Bretanii 2e, Józefosław. Autorem opracowania jest mgr inż. Michał Szerling. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla remontu Zespołu Szkół nr 23, ul. Górnośląska 31, Warszawa - instalacje sanitarne, z dnia 31 marca 2017 r. wykonaną przez ARCH-Studio Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne budynku: Powierzchnia przebudowy ok. 1 066 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. wymiana tynków, podłóg, posadzek oraz stolarki drzwiowej, okiennej oraz parapetów, 2. wymiana instalacji elektrycznej, 3. wymiana instalacji wod.-kan., 4. roboty w branży elektrycznej, na które należy zwrócić szczególną uwagę: - montaż nowej rozdzielnicy pomiarowej TL (przy RG) oraz przebudowa układu pomiarowego połączona z przebudową zasilania budynku szkoły, m. in. wymiana głównego WLZ-tu - współpraca z INNOGY; - podłączenie w serwerowni internetu z przeniesionej głowicy; - montaż czujnika pogody przy klapie oddymiającej klatkę schodową na dachu; - podłączenie kamer z części parteru i pierwszego piętra oraz klatki schodowej do nowych urządzeń rejestrujących; - połączenie istniejącej instalacji oddymiającej z wykonywaną; - połączenie istniejącej instalacji oświetlenia klatek z wykonywaną; - podłączenie nowej instalacji telefonicznej do nowej centrali; - współpraca z telefonią komórkową, która musi położyć nowe zasilenie do anten na dachu; - prace montażowe przy monitoringu zewnętrznym. UWAGA: 1. Montować wyposażenie rozdzielnic i osprzęt elektryczny średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych z tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o mniejszej ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. 2. Wszelkie uzgodnienia dotyczące rozplombowania i zaplombowania elementów rozdzielnicy głównej leżą po stronie Wykonawcy. 3. Współpraca z telefonią komórkową, która musi położyć nowe zasilenie do anten, leży po stronie Wykonawcy. 4. Wszystkie urządzenia instalacji niskich prądów mają być średniej klasy i zgodne z projektem - przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 5. Oprawy oświetleniowe, osprzęt i urządzenia przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 6. Należy wykonać inwentaryzację powykonawczą robót. 7. Należy dostarczyć Zamawiającemu protokoły: badań instalacji elektrycznej i teletechnicznej, pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz zasadniczego, pomiaru ciągłości instalacji wyrównawczej. 8. Wykonać rysunki i opis dokumentujące ewentualne zmiany w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Zlecane roboty są kontynuacją prowadzonego od kilku lat gruntownego remontu i przebudowy obiektu, dlatego Zamawiający szczególną uwagę przywiązuje do zastosowań materiału o cechach najbardziej zbliżonych do już wbudowanego (kolor i rozmiary). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 10 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w sposób określony w art. 22 §1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 10 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 2 osoby do wykonywania robót sanitarnych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy), b) 3 osoby do wykonywania robót elektrycznych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy), c) 5 osób do wykonywania robót budowlanych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy). 4. Wykonawca w terminie 4 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). II) Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych robót budowlanych: Zamawiający wyselekcjonował grupę czterech materiałów mających decydujący wpływ na jakość i estetykę wykończenia robót budowlanych i nazwał je materiałami kluczowymi są to: - Systemowy sufit podwieszony, - Gres podłogi 40 x 40, - Okładzina ścienna (łazienki) 30 x 60, - Wykładzina rolowana homogeniczna PCV. Oferowane materiały kluczowe muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w STWiOR w zakresie robót budowlanych dla projektu budowlano-wykonawczego IV etapu remontu Zespołu Szkół nr 23, ul. Górnośląskiej 31, Warszawa i określone jako materiał kluczowy a w szczególności muszą potwierdzać spełnianie wymagań dotyczących następujących parametrów: 1) systemowy sufit podwieszony - reakcja na ogień, grubość, pochłanianie dźwięku, pogłosowy wsp. pochłaniania dźwięku (dla określonych częstotliwości ze STWiOR), 2) gres podłogi 40x40 - siła łamiąca, odporność na ścieranie wgłębne, rozmiar płytek podłogi, antypoślizgowość podłogi, kolor, 3) okładzina ścienna (łazienki) 30x60 - siła łamiąca, rozmiar płytek, kolor, nasiąkliwość wodna, odporność na plamienie, 4) wykładzina rolowana homogeniczna PCV - grubość całkowita, waga całkowita, grupa ścieralności, właściwości antypoślizgowe, odporność na nacisk punktowy lub (gdy producent nie podaje) oddziaływanie krzesła na rolkach wg. EN 425.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45111100-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1382910.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. "RAF-MAR" USŁUGI REMONTOWE Rafał Nowaczek, , ul. Pelargonii 7, 04-990, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1291500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1291500,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1770000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.