eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Piotrkowskiej 113

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Łódź: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Piotrkowskiej 113
Numer ogłoszenia: 102543 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście" , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Piotrkowskiej 113.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - dostawa i montaż platformy schodowej wewnętrznej - zakup i montaż wykładzin podłogowych typu PCV - wykonanie robót malarskich i ogólnobudowlanych - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu szatni i miejsc na wózki dziecięce - remont gabinetów polegający na wymianie umywalek, baterii uruchamianej bez kontaktu z dłonią i glazury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik 8 b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt b) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy do składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy do składania ofert. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem skarbowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania e) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie -załącznik 9 f) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie załącznik 8. g) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpw.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, IIp pok 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, II piętro- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku przy ul Piotrkowskiej 113 wg projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż platformy schodowej wewnętrznej dla budynku Poradni Łódź ul. Piotrkowska 113 do użytku osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w obrębie klatki schodowej /parter-I piętro/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie Dokumentacji Projektowo - Budowlanej obejmującej swoim zakresem wszystkie niezbędne opracowania dla realizacji zadania 2. Złożenie kompletnej Dokumentacji Projektowo - Budowlanej w imieniu zamawiającego do odpowiednich organów administracji państwowej 3. Dostawa i montaż kompletnej platformy samojezdnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Komunikacja w obrębie klatki schodowej z parteru na Ip. budynku / dwa odcinki proste, jeden zakręt 180 stopni, 2 przystanki, udźwig ok.230kg, montaż do istniejącej balustrady schodów, platforma składana, podłoga antypoślizgowa, funkcja przywołania-kaseta wezwań, sterowanie z platformy lub na przystankach, barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka. Wszystkie wymiary należy pobrać z natury przed złożeniem oferty 4. Wykonanie wszelkich prac wykończeniowych wewnątrz budynku związanych z realizacją zadania 5. Zgłoszenie zakończenia realizacji zadania w imieniu zamawiającego do odpowiednich organów adm. Państwowej, uzyskanie stosownych zezwoleń i przekazanie zamawiającemu kompletnego urządzenia do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą i gwarancyjną . 6. Przeszkolenie personelu medycznego w zakresie eksploatacji urządzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2009.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - zakup i montaż wykładzin podłogowych typu PCV - wykonanie robót malarskich i ogólnobudowlany - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu szatni i miejsc na wózki dziecięce - remont gabinetów polegający na wymianie umywalek, baterii uruchamianej bez kontaktu z dłonią i glazury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zerwanie starych cokołów z drewna w odcinkach prostych 2. Zerwanie starych posadzek z tworzyw sztucznych 3. Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju 4. Rozebranie cokołów terrakotowych 5. Rozebranie posadzek z płyt paździerzowych 6. Wymiana desek podłogowych 7. Ułożenie na podłogach płyt OSB grubości 25 mm 8. Naprawa posadzek cementowych z zatarciem na gładko 9. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych posadzeki cokołów 10. Ułożenie nowych wykładzin typu PCV posiadających atest na stosowanie w obiektach służby zdrowia w rulonach bez warstwy izolacyjnej, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym 11. Zgrzewanie wykładzin rulonowych typu PCV dla uzyskania kołnierza wyłożonego na_ścianie zamiast cokołu o wysokości 10 cm. Połączenie posadzki ze ścianami bezszczelinowe. 2 Przygotowanie podłoży ścian i sufitów do malowania, naprawy występujących uszkodzeń tynków, wymianę stolarki drzwiowej oraz malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi + olejnymi, adaptacje pomieszczeń na szatnie oraz wózki dziecięce i inwalidzkie. 3 Zakres prac obejmuje adaptacje istniejącej instalacji wod-kan. dla potrzeb montażu baterii wody zimnej i ciepłej uruchamianych bez kontaktu z dłonią użytkownika, po uprzednim zamontowaniu dostosowanych elektrycznych podgrzewaczy wody o pojemności 5 - 10 litrów. Wykonanie zwiększonych powierzchniowo fartuchów z płytek ściennych glazurowanych wokół umywalek /wymiana okładzin ściennych wymiana umywalek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.80-2, 45.45.00.00-6, 45.33.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.