To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Gdańsk: ZP/47/2012 dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń TV dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 102525 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83735 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/47/2012 dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń TV dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń TV dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym, dotyczącym zamówienia podstawowego prowadzonego pn. Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu Telewizji Dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego - nr ZP/ 33 /2011..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZP/47/2012 dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń TV dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- konsorcjum fir: KINNARPS Polska sp. z o.o., Oddział Gdańsk, , ul. Łużycka 6, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
- INTEGRA AV sp. z o.o.,, ul. Żytnia 36, 84-122 Żelistrzewo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14394,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17704,62
Oferta z najniższą ceną: 17704,62 / Oferta z najwyższą ceną: 17704,62
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające - ZP/47/2012 na dostawę, instalację oraz konfigurację urządzeń TV dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku. do zamówienia podstawowego, znak sprawy: ZP/33/2011 - Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu Telewizji Dydaktycznej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego konsorcjum: KINNARPS Polska sp. z o.o., Oddział Gdańsk, ul. Łużycka 6, 81-537 Gdynia, oraz INTEGRA AV sp. z o.o., ul. Żytnia 36, 84-122 Żelistrzewo, Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający na etapie procedury przetargowej przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających. Wartość realizowanego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego i polega na dostawie tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa ZP/33/2011 z dnia 28.07.2011 r.). Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy. Konieczność udzielenia zamówień uzupełniających wynika z zastosowania unikalnych rozwiązań technologicznych w skali europejskiej oraz konieczności powiązania systemowego urządzeń z rozwiązaniami zastosowanymi w pozostałych salach seminaryjnych i salach bloku operacyjnego. W celu zapewnienia pełnej kompatybilności konieczne jest wyposażenie w urządzenia oraz rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania przez tego samego wykonawcę. W świetle powyższego, udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.