eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 102507 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią , ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 08 04, faks 52 386 08 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów szkoleń na terenie powiatu nakielskiego w miejscowości Nakło nad Notecią. Kursy szkolenia są skierowane do osób niepełnosprawnych - Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego realizowanego w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego zgodnie z zestawieniem zawartym w ofercie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które stanowią integralną część umowy. 1) Termin kursów szkoleń: od dnia podpisania umowy do 30.11.2013 r. 2) Miejsce szkolenia: Szkolenia kursy w formie wykładów i warsztatów odbędą się na terenie powiatu nakielskiego - miasta Nakło nad Notecią. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Nakło nad Notecią, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu nakielskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia. 3) Wykonawca zapewnia: a) warunki lokalowe, sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, spełniające wymogi w zakresie BHP i p. poż.; b) program szkolenia dostosowany do charakterystyki grupy; c) materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu). Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części: Uwaga! Ilość godzin i tematyka zajęć podane w opisie każdego szkolenia jest to minimalny wymagany zakres szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania szkoleń w większym zakresie i w zwiększonej ilości godzin. Część 1: Liczba uczestników: łącznie 47 osób niepełnosprawnych (w tym z zaburzeniami narządu wzroku, słuchu oraz z ograniczeniami narządów ruchu) w zakresie kursów szkoleń tj.: 1) Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 145 godzin zajęć dydaktycznych w tym 50 godz. teorii i 95 godz. zajęć praktycznych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 1 uczestnik, 2) Kurs komputerowy - 64 godziny (podstawowy, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 3. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 11 uczestników, 3) Kurs komputerowy - 64 godziny (średnio-zaawansowany, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Microsoft Office Excel 2007; 3. Microsoft Office Access 2007; 4. Microsoft Office PowerPoint 2007, 5. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 6. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 7 uczestników, 4) Kurs komputerowy - 64 godziny (grafika komputerowa, tworzenie stron internetowych). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników, 5) Kurs florystyczny - 80 godzin (w tym min 70 godz. zajęć praktycznych). Program kursu: gatunki i pielęgnacja roślin, teoria florystyki oraz materiałoznawstwo, zasady kompozycji oraz teoria barw, organizacja miejsca pracy, w tym prowadzenie własnej działalności gospodarczej, BHP w zawodzie florysty, zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z wykorzystaniem kwiatów ciętych, sztucznych oraz innych elementów dekoracyjnych w tym: układanie wiązanek okolicznościowych, ślubnych, pogrzebowych, świątecznych oraz układanie: kompozycji z kwiatów ciętych, koszy kwiatowych. Koszt kursu obejmuje wszelkie materiały szkoleniowe i florystyczne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 4 uczestników 6) Kurs masażu - 70 godzin, kurs obejmuje: 1. Teoria masażu i techniki masażu klasycznego; 2. Anatomia i fizjologia - poznanie mechanizmu działania masażu i jego fizjologicznego wpływu na człowieka; 3. Masaż klasyczny: zajęcia praktyczne, nauka technik masażu, masaż całościowy ciała, masaż relaksacyjny, masaż odchudzający; 4. Masaż leczniczy: zajęcia praktyczne, kształcenie umiejętności wykonania poszczególnych ruchów w masażu; 5. Masaż sportowy: zajęcia praktyczne, masaż sportowy w procesie odnowy biologicznej, - główne zasady i warunki wykonywania masażu sportowego, rodzaje masażu sportowego; 6. Inne techniki: zajęcia praktyczne, poznanie dodatkowych technik masażu klasycznego. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 5 uczestników; 7) Kurs księgowo - kadrowy (średnio-zaawansowany) - 120 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem. Obsługa programu kadrowo - płacowego Gratyfikant, Rachmistrz, Symfonia, Płatnik, a także maszyn i urządzeń biurowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 3 uczestników; 8) Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, komputera i wózków podnośnikowych - 90 godzin. Tematyka zajęć: organizacja działalności handlowej, towar jako przedmiot handlu, sztuka sprzedawania, dokumentacja handlowa, wystawianie rachunków i faktur, etyka zawodu sprzedawcy, kultura obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, komputera i wózków podnośnikowych, ćwiczenia z zakresu sprzedaży. Cykl szkolenia na kursie obejmuje: 23 godz. teoretycznych, 67 godz. zajęć ćwiczeniowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 1 uczestnik, 9) Ogrodnik terenów zielonych - 80 godzin (zajęcia teoretyczne i praktyczne), tematyka zajęć: BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, podstawy ogrodnictwa, roślinoznawstwo, uprawa gleby, urządzanie i pielęgnowanie terenów zielonych, narzędzia i maszyny wykorzystywane w ogrodnictwie. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 5 uczestników, 10) Kurs obsługi wózków jezdniowych (akumulatorowych, spalinowych) - 60 godzin, kurs obejmuje: podstawy prawne, transport wewnątrzzakładowy, budowa i działanie podzespołów, obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, bhp, ppoż., pierwsza pomoc, jazda wózkami. Kurs kończy się uzyskaniem Świadectwa ukończenia kursu i zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego; 2 uczestników, 11) Kucharz małej gastronomii - 100 godzin; tematyka zajęć: 1. Wiadomości wstępne, 2. Wartość energetyczna produktów, 3. Zasady zdrowego żywienia, 4. Charakterystyka procesów technologicznych, 5. Ocena towaroznawcza owoców, warzyw, ziemniaków i grzybów, 6. Ocena towaroznawcza mleka, jaj, 7. Ocena towaroznawcza mięsa zwierząt rzeźnych, drobiu i ryb, 8. Techniki sporządzania zup i sosów, 9. Techniki sporządzania potrawy z mleka, sera i jaj, 10. Techniki sporządzania potraw z kasz, 11. Techniki sporządzania potraw z ziemniaków, 12. Techniki sporządzania surówek i sałatek, 13. Techniki sporządzania potraw mącznych, 14. Techniki sporządzania deserów, 15. Minimum sanitarne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników, 12) Kurs decoupage - 50 godzin, Program zajęć: 1. Historia metody decoupage 2. Omówienie materiałów, preparatów niezbędnych do wykonywania zdobienia metodą decoupage 3. Jak przygotować powierzchnię do dekoracji, 4. Dobór motywu, 5. Techniki postarzania, decoupage na szkle i inne; 3 uczestników, 13) Spawanie metodą MAG i TIG - 120 godzin, zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po których przyswojeniu uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali ferrytycznych metodą MAG (135) i TIG (141) zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy; 1 uczestnik, Część 2: Kurs prawa jazdy kat. B. Liczba uczestników: 11 osób niepełnosprawnych. Wykonawca w cenie oferty zapewnia opłatę lekarza oraz pierwszą opłatę egzaminacyjną w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Kurs musi obyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz.1019). Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć w terminie 7 dni do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią potwierdzone za zgodność z oryginałem: specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, ksero zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, kserokopię protokołu egzaminacyjnego, kopie ankiet służących do oceny kursu. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1) program kursu, który powinien zawierać w szczególności: - nazwę kursu, - czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), 2) harmonogram zajęć. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem iż wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych muszą posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej, przez którą należy rozumieć pracę w jednostkach szkolących, szkołach, uczelniach, instytucjach i innych placówkach polegającą na prowadzeniu wykładów, ćwiczeń, seminariów, kursów, warsztatów, konferencji itp. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) podwykonawców oraz zakresu prac im powierzonych, 2) pracowników wskazanych w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem zachowania wskazanych w ofercie kwalifikacji zawodowych, 3) zmiany stawki podatku VAT, 4) zmiany ilości uczestników poszczególnych kursów, w przypadku rezygnacji uczestnika z kursu i konieczności dokonania nowego naboru uczestnika, w takim przypadku Zamawiający może dokonać wyboru kursu dla nowego uczestnika spośród kursów określonych w ofercie. Cena jednostkowa kursu nie ulegnie modyfikacji mimo zmiany liczby uczestników kursu. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-naklo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie 13 rodzajów kursów dla 47 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 145 godzin zajęć dydaktycznych w tym 50 godz. teorii i 95 godz. zajęć praktycznych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 1 uczestnik, 2) Kurs komputerowy - 64 godziny (podstawowy, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 3. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 11 uczestników, 3) Kurs komputerowy - 64 godziny (średnio-zaawansowany, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Microsoft Office Excel 2007; 3. Microsoft Office Access 2007; 4. Microsoft Office PowerPoint 2007, 5. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 6. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 7 uczestników, 4) Kurs komputerowy - 64 godziny (grafika komputerowa, tworzenie stron internetowych). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników, 5) Kurs florystyczny - 80 godzin (w tym min 70 godz. zajęć praktycznych). Program kursu: gatunki i pielęgnacja roślin, teoria florystyki oraz materiałoznawstwo, zasady kompozycji oraz teoria barw, organizacja miejsca pracy, w tym prowadzenie własnej działalności gospodarczej, BHP w zawodzie florysty, zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z wykorzystaniem kwiatów ciętych, sztucznych oraz innych elementów dekoracyjnych w tym: układanie wiązanek okolicznościowych, ślubnych, pogrzebowych, świątecznych oraz układanie: kompozycji z kwiatów ciętych, koszy kwiatowych. Koszt kursu obejmuje wszelkie materiały szkoleniowe i florystyczne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 4 uczestników 6) Kurs masażu - 70 godzin, kurs obejmuje: 1. Teoria masażu i techniki masażu klasycznego; 2. Anatomia i fizjologia - poznanie mechanizmu działania masażu i jego fizjologicznego wpływu na człowieka; 3. Masaż klasyczny: zajęcia praktyczne, nauka technik masażu, masaż całościowy ciała, masaż relaksacyjny, masaż odchudzający; 4. Masaż leczniczy: zajęcia praktyczne, kształcenie umiejętności wykonania poszczególnych ruchów w masażu; 5. Masaż sportowy: zajęcia praktyczne, masaż sportowy w procesie odnowy biologicznej, - główne zasady i warunki wykonywania masażu sportowego, rodzaje masażu sportowego; 6. Inne techniki: zajęcia praktyczne, poznanie dodatkowych technik masażu klasycznego. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 5 uczestników; 7) Kurs księgowo - kadrowy (średnio-zaawansowany) - 120 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem. Obsługa programu kadrowo - płacowego Gratyfikant, Rachmistrz, Symfonia, Płatnik, a także maszyn i urządzeń biurowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 3 uczestników; 8) Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, komputera i wózków podnośnikowych - 90 godzin. Tematyka zajęć: organizacja działalności handlowej, towar jako przedmiot handlu, sztuka sprzedawania, dokumentacja handlowa, wystawianie rachunków i faktur, etyka zawodu sprzedawcy, kultura obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, komputera i wózków podnośnikowych, ćwiczenia z zakresu sprzedaży. Cykl szkolenia na kursie obejmuje: 23 godz. teoretycznych, 67 godz. zajęć ćwiczeniowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 1 uczestnik, 9) Ogrodnik terenów zielonych - 80 godzin (zajęcia teoretyczne i praktyczne), tematyka zajęć: BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, podstawy ogrodnictwa, roślinoznawstwo, uprawa gleby, urządzanie i pielęgnowanie terenów zielonych, narzędzia i maszyny wykorzystywane w ogrodnictwie. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 5 uczestników, 10) Kurs obsługi wózków jezdniowych (akumulatorowych, spalinowych) - 60 godzin, kurs obejmuje: podstawy prawne, transport wewnątrzzakładowy, budowa i działanie podzespołów, obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, bhp, ppoż., pierwsza pomoc, jazda wózkami. Kurs kończy się uzyskaniem Świadectwa ukończenia kursu i zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego; 2 uczestników, 11) Kucharz małej gastronomii - 100 godzin; tematyka zajęć: 1. Wiadomości wstępne, 2. Wartość energetyczna produktów, 3. Zasady zdrowego żywienia, 4. Charakterystyka procesów technologicznych, 5. Ocena towaroznawcza owoców, warzyw, ziemniaków i grzybów, 6. Ocena towaroznawcza mleka, jaj, 7. Ocena towaroznawcza mięsa zwierząt rzeźnych, drobiu i ryb, 8. Techniki sporządzania zup i sosów, 9. Techniki sporządzania potrawy z mleka, sera i jaj, 10. Techniki sporządzania potraw z kasz, 11. Techniki sporządzania potraw z ziemniaków, 12. Techniki sporządzania surówek i sałatek, 13. Techniki sporządzania potraw mącznych, 14. Techniki sporządzania deserów, 15. Minimum sanitarne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia świadectwa certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników, 12) Kurs decoupage - 50 godzin, Program zajęć: 1. Historia metody decoupage 2. Omówienie materiałów, preparatów niezbędnych do wykonywania zdobienia metodą decoupage 3. Jak przygotować powierzchnię do dekoracji, 4. Dobór motywu, 5. Techniki postarzania, decoupage na szkle i inne; 3 uczestników, 13) Spawanie metodą MAG i TIG - 120 godzin, zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po których przyswojeniu uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali ferrytycznych metodą MAG (135) i TIG (141) zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy; 1 uczestnik,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 11 osób niepełnosprawnych. Wykonawca w cenie oferty zapewnia opłatę lekarza oraz pierwszą opłatę egzaminacyjną w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Kurs musi obyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz.1019).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.