eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przystajń › BUDOWA PARKINGU I CHODNIKA WRAZ Z TERENEM ZIELENI I MIEJSCEM WYPOCZYNKU W MIEJSCOWOŚCI BÓR ZAJACIŃSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Przystajń: BUDOWA PARKINGU I CHODNIKA WRAZ Z TERENEM ZIELENI I MIEJSCEM WYPOCZYNKU W MIEJSCOWOŚCI BÓR ZAJACIŃSKI
Numer ogłoszenia: 102505 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przystajń , ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń, woj. śląskie, tel. 34 319-11-53, 319-11-54, faks 34 319-17-32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przystajn.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU I CHODNIKA WRAZ Z TERENEM ZIELENI I MIEJSCEM WYPOCZYNKU W MIEJSCOWOŚCI BÓR ZAJACIŃSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA PARKINGU I CHODNIKA WRAZ Z TERENEM ZIELENI I MIEJSCEM WYPOCZYNKU W MIEJSCOWOŚCI BÓR ZAJACIŃSKI Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe z transportem gruzu na odległość 2 km. Likwidacja pni z korzeniami - wywóz na odl. 2km. 2. Roboty ziemne - wykonanie robót ziemnych korytowych i nasypowych z transportem urobku na odległość 3 km. 3. Parking ze stanowiskami postojowymi, usytuowany na terenie gminnym przy zbiegu drogi powiatowej i gminnej (wymiary miejsc postojowych wynoszą 5,00 m x 2,50 m x 18 szt, plus 2 stanowiska dla samochodów osób niepełnosprawnych 5,00 m x3,60 m x 2 szt ) oraz 1 stanowisko równoległe o wym. 6,0*2,5*1, droga dojazdowa dwukierunkowa o szer. 5,00 mb , drogi manewrowe z dwoma kierunkami o szer. 5,00mb, zaokrąglenie załomów łukami o promieniu R = 2,00 mb. 4. Parking z drogami manewrowymi ograniczony nowym krawężnikiem betonowym 15x30 cm ze światłem 10 cm, natomiast od ulicy na wjeździe i wyjeździe z parkingu : krawężnik najazdowy K 15 15x22 cm ze światłem 4 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 - 0,065m3/mb. 5. Nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm ( koloru szarego typu Behaton ) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego gr. 20 cm i warstwie z piasku gr. 14 cm. Stanowiska postojowe wydzielone kostką brukową koloru czerwonego - behaton. 6. Nowy chodnik o szer. 2,00 mb z krawężnikiem 15*30 cm ze światłem 12 cm przy drodze powiatowej i gminnej z kostki brukowej gr. 6 cm koloru czerwonego typu Prostokąt na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 15 cm . 7. Wyrównać krawędź istniejącej jezdni poprzez cięcie piłą nawierzchni o gr. 6 cm. 8. Wypełnienie szczeliny między krawężnikiem, a nawierzchnią na łuku na szer.ok. 30 cm uzupełnić betonem gr. 20 cm i asfaltobetonem o gr. 8 cm po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową szybkorozpadową. 9. Chodnik ograniczony obrzeżem betonowym 6x20 na ławie betonowej z oporem 0,025m3/mb. 10. Uzupełnienie terenu ziemią z wykopu, ukształtowanie przyległego terenu, zahumusowanie i obsianie trawą. 11. Oznakowanie pionowe parkingu. 12. Wykonanie odwodnienia w rowie wzdłuż drogi gminnej poprzez ułożenie rur PVC fi 500/14,6 mm typu S lub równoważne z dwoma studniami rewizyjnymi fi 1200 mm gł. do 1,50 m z włazem typu ciężkiego.Długość rur L = 30,00 mb , zakończenie wylotu murkiem czołowym z obudową płytami ażurowymi 13. Montaż 3 kpl wpustów ulicznych wraz z przykanalikami z rur PVC fi 200/5,9 mm typu ciężkiego S lub równoważne L = 3,5+4,5+2,5 = 10,5 mb. 14. Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych PVC fi 140 mm L = 28,50mb na kablu telekomunikacyjnym. 15. Wykonanie zasadzenia drzew - w ilości 3 szt - gat. klon zielonolistny kulisty . 16. Zakup i montaż stojaków na rowery - 2 szt - pięciostanowiskowy prosty ocynkowany Sr - 5 o wym. 1,75*41 cm . 17. Zakup i montaż ławek parkowych - 2 szt o wym. dł. 170 cm, szer. 56 cm, wys. 76 cm, odlew żeliwny o szer. 36 cm, siedzenie drewniane, malowane. 18. Zakup i montaż 2 koszy do śmieci - po 30 litrów, z blachy stalowej , malowany proszkowo, obudowa drewniana - barwiona. 19. Zabezpieczenie skarpy płytami ażurowymi w rejonie zakończenia parkingu z uwagi na różnicę wysokości . 20. Oczyszczenie istniejącego przepustu fi 500 mm z namułu na długości L = 11,00mb. 21. Regulacja istniejącego uzbrojenia - zasuwa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.23.25 - 45.23.23.25 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 28.05.2014 r. do godz. 12:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Przystajń: Bank Spółdzielczy Krzepice O/Przystajń, Nr konta 95 8250 1039 2103 0000 0013 0002 podając nazwę wpłacającego oraz informację, czego wpłata dotyczy - Wadium przetargowe na zadanie pn: Budowa parkingu i chodnika wraz z terenem zieleni i miejscem wypoczynku w miejscowości Bór Zajaciński.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowania w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej: jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował budowę parkingu polegającą na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o min. powierzchni 400 m2 z robotami uzupełniającymi na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia przedkładając wykaz osób, którą będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich do wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie to należy przedłożyć w formie pisemnej tj. w oryginale i kopii poświadczonej przez notariusza. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował osobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę , przy wykonaniu zamówienia c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innymi podmiotem d) zakresu i okresu udziału w postępowaniu przy wykonaniu zamówienia 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność u notariusza 3) oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo 4) kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) zmiany dotyczące podwykonawców i powierzonego im zakresu prac w stosunku do wskazanego w ofercie; 2) zmiany zakresu robót tj. zmniejszenia ilości robót objętych kosztorysem ofertowym; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: warunkami atmosferycznymi, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi oraz innymi okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy; 4) zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT - obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23 %; 5) zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanych w warunkach udziału w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.przystajn.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przystajń, 42-141 Przystajń ul. Częstochowska 5, I piętro, pokój nr 17, w dni robocze w godz.: poniedziałek 9.00.-.17.00 wtorek - piątek 7.30 - 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Przystajń, 42-141 Przystajń ul. Częstochowska 5, I piętro, pokój nr 19 - kancelaria w dni robocze w godz.: poniedziałek 9.00.-.17.00 wtorek - piątek 7.30 - 15.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zrealizowane zostanie w ramach Programu oś 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.