eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Sędziszów Małopolski: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 102499 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz-przywóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Sędziszów Małopolski do-z szkół i placówek szkolno - wychowawczych z siedzibą w Rzeszowie, w Ropczycach i w Mielcu wraz z zapewnieniem przewożonym uczniom opieki. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy nw CZĘŚCI. CZĘŚĆ I Dowóz-przywóz uczniów niepełnosprawnych do-z Zespołu Szkół Specjalnych oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno- Wychowawczego w Rzeszowie. Trasa Nr 1 (około 82 km tj. 2 x 41 km) Sędziszów Małopolski ul. Św. Barbary, Wolica Piaskowa, Wolica Ługowa, Sędziszów Małopolski ulica Letnia, Będziemyśl, Rzeszów. Trasa Nr 1 - 2 osoby na wózku inwalidzkim. CZĘŚĆ II Dowóz-przywóz uczniów niepełnosprawnych do -z Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach. Trasa Nr 2 (około 56 km tj. 2 x 28 km) Klęczany, Sędziszów Małopolski ul. Grunwaldzka, Wolica Ługowa, Góra Ropczycka, Zagorzyce, Ropczyce. CZĘŚĆ III Dowóz-przywóz uczniów niepełnosprawnych do- z Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu. Trasa Nr 3 (około 70 km tj. 2x 35 km) Boreczek, Borek Wielki, Mielec. Trasa Nr 3 - 2 osoby na wózku inwalidzkim. 3.Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów może ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w następujących przypadkach: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) liczby dowożonych uczniów na skutek np. choroby ucznia, Po każdej zmianie Zamawiający, w terminie 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz uczniów (dla odpowiedniej Części). W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma adresy i imienny wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowozem do: a) Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie przy ulicy Ofiar Katynia 1 i do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rzeszowie, przy ulicy Staszica 10B; b) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach przy ulicy Wyszyńskiego 14; c) Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu przy ulicy Wojsławskiej 278. Zamawiający wymaga, aby usługi objęte niniejszym zamówieniem były realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.305 z późn. zm.). 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zapewnienia, na daną terasę, minimum jednego sprawnego technicznie pojazdu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z kierowcą i opiekunem. Wymagania dla pojazdu: pojazd musi posiadać: - aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, - tablice Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie, - siedzenia pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, - siedzenia pasażerów wyposażone i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami, - windę lub rampę dla wózków inwalidzkich, - miejsca siedzące dla każdej z przewożonych osób, - sprawną klimatyzację. b) posiadania aktualnego, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków - NW kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń w terminie realizacji przedmiotu zamówienia, c) podstawienia w razie awarii pojazdu zastępczego, d) posiadania przez kierowcę wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób, e) uczestniczenia w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i-lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, f) zapewnienia zastępstwa w przypadku braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, g) przestrzegania punktualności, ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, h) zapewnienia dowożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów, i) zapewnienia każdemu z uczniów miejsca siedzącego, j) zapewnienia odpowiedniej zdolności przewozowej, tj.: liczba przewożonych uczniów plus kierowca i opiekun w każdym pojeździe, Ponadto ilość miejsc w pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej dwóch uczniów, k) świadczenia usługi tymi pojazdami, które są wykazane w złożonej ofercie, l) ustalenia optymalnego rozkładu jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z uwzględnieniem tego, że uczniowie mają być dowiezieni do szkół-placówek w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych, m) ustalenia godziny kursów z rodzicami-opiekunami ucznia oraz dyrektorami placówek, do których uczęszczają uczniowie (na podstawie tygodniowego planu lekcji). 8. Do obowiązków Opiekuna będzie należało w szczególności: a) odbieranie uczniów od rodziców-opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu na zajęcia przekazanie uczniów pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców-opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki, c) zachowanie szczególnej dbałości o dobro ucznia w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu, d) zapewnienie uczniom w szczególności bezpiecznego dla ich zdrowia przejazdu. 9. Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 11. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 12. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy-opiekuna przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym sprawnie technicznym pojazdem, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Minimalne wymagania dla pojazdu. Pojazd musi posiadać: aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, tablice Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie, siedzenia pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, siedzenia pasażerów wyposażone w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami, windę lub rampę dla wózków inwalidzkich, miejsca siedzące dla każdej z przewożonych osób, sprawną klimatyzację. Wymagania dotyczą odrębnie każdej z trzech Części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia: a.Kierowcą, który posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdami przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu osób, posiada aktualne badania lekarskie oraz legitymuje się co najmniej 2 - letnim stażem pracy w charakterze kierowcy pojazdu przeznaczonego konstrukcyjnie do przewozu osób. Zgodnie z przepisami (Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami -tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 627 z późn. zm.), kategoria D prawa jazdy uprawnia do kierowania pojazdem przeznaczonym konstrukcyjne do przewozu osób. b. Opiekunem posiadającym kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. Wymagania dotyczą odrębnie każdej z trzech Części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 2) stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału albo kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza (odpis) 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Dokument należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: 1) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: a)wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, b) zgoda obu stron, c) zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie zmieniona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmian organizacji pracy szkoły, które ze względów ekonomicznych nie mogą być wykonane, b)zgoda obu stron, c) zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, 3) zmiany terminu wykonania umowy. Warunkami takiej zmiany są: a) wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację umowy. W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: zmiana organizacji pracy szkoły, niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, zgoda obu stron umowy, miany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla Zamawiającego. 2. Poza zmianami, o których mowa w ust. 1, zmiany umowy mogą dotyczyć: a) wynagrodzenia w przypadku: - zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, - konieczności wykonania zamówień uzupełniających, b)harmonogramu dowozów. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 5. Wszelkie zmiany jakie Strony chciałyby wprowadzić do niniejszej umowy, wymagają zgody obu Stron i winne być zawarte w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz /przywóz uczniów niepełnosprawnych do/z Zespołu Szkół Specjalnych oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy 5 uczniów, w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz/przywóz uczniów niepełnosprawnych do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dotyczy 7 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz/przywóz uczniów niepełnosprawnych do/z Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - wychowawczego w Mielcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy 2 uczniów, w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.