eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup urządzeń oraz montaż i uruchomienie instalacji sytemu przeciwpożarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Otwock: Zakup urządzeń oraz montaż i uruchomienie instalacji sytemu przeciwpożarowego
Numer ogłoszenia: 102489 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe, Otwock-Świerk, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7180092, fax 022 7180257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń oraz montaż i uruchomienie instalacji sytemu przeciwpożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac opisanych szczegółowo w opracowaniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: 1) zakup i dostarczenie urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - dokumentacji projektowej (lub urządzeń o równoważnych funkcjach i parametrach); 2) montaż oraz uruchomienie instalacji; 3) opracowanie powykonawczej dokumentacji projektowej; 4) połączenie systemu monitoringu z lokalną jednostką Straży Pożarnej; 5) szkolenie personelu odpowiedzialnego za obsługę oraz konserwację instalacji w zakładzie; Koszty dostawy wszystkich urządzeń do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Niektóre prace będą wykonywane na wysokościach. Wszystkie urządzenia i materiały wchodzące w skład niniejszej instalacji (wg. załącznika nr 1) powinny być fabrycznie nowe i posiadać certyfikaty CE upoważniające do stosowania na terenie Unii Europejskiej oraz instrukcję obsługi powyższych urządzeń w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić usługę serwisu instalacji i wchodzących w jej skład urządzeń przez okres trwania udzielonej gwarancji i rękojmi oraz do wykonywania ich przeglądów technicznych w okresach i w formie zapewniający prawidłowe funkcjonowanie instalacji. Czas reakcji max 10 godzin od chwili zgłoszenia, czas naprawy max 6 dni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w specyfikacji, - spełniają warunki określone wart. 22 ust. l Ust Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają wymagane, aktualne uprawnienia i zezwolenia tj.: - uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń instalacji E do 1 kV, - zezwolenie Prezesa PAA do instalowania izotopowych czujek dymu, - autoryzację producenta urządzeń systemu sygnalizacji przeciwpożarowej do instalacji tych urządzeń, - autoryzację producenta oprogramowania do uruchomienia systemu - wykonali instalację co najmniej 2 systemy sygnalizacji przeciwpożarowej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (na podstawie informacji w nich zawartych) metodą 0/1 (zero - jedynkową).Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków lub niezłożenie chociażby jednego z wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty (w trybie art. 26 ust. 3 i 24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej, Uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń instalacji E do 1 kV, zezwolenie Prezesa PAA do instalowania, obsługi izotopowych czujek dymu, autoryzację producenta (oferowanych i montowanych) urządzeń systemu sygnalizacji przeciwpożarowej do instalacji tych urządzeń, autoryzację producenta (oferowanego i montowanego) oprogramowania do uruchomienia systemu, dokument potwierdzający posiadane doświadczenie (wypełniona tabela - załącznik do SIWZ wraz z np. referencjami), ew. pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock - Świerk, bud R1, pok. 215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock - Świerk, bud R1, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.