eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żnin: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie, do kontaktów: Wiesława Malcher, Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, fax 052 3020668, e-mail: wieslawa.malcher@zdp-znin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdp-znin.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe administrowane przez ZDP w Żninie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Żninie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , z uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składaniu ofert oraz spełniają warunki określone w pkt. III. 2 niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remonty cząstkowe grysem bazaltowym i emulsją asfaltowa w ODM nr 1 w Skórkach na pow. 15200 m2 remonty cząstkowe grysem bazaltowym i emulsją asfaltowa w ODM nr 2 w Podgórzynie na pow. 17100 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy - wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót posiadajacego uprawnienia budowlane z praktyką w budownictwie drogowym. Potencjał techniczny - wykonawca musi posiadać dostęp do skrapiarek, szczotek mechanicznych, rozsypywarek kruszywa, walca,zageszczarek lub zamiennie remontera,samochodów, samowyładowczych w ilości zapewniającej ciągłośc dowozu materiałów . Doświadczenie- wykonawca musi wykazać że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia tj.zadania obejmujace min.12000 m2 remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysem i emulsja,wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannościa np. referencje,protokóły odbioru itp. Potencjał finansowo-ekonomiczny - roczny obrót w okresie 3 lat 500 000 PLN. polisę ubezpieczeniową Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena powyższych warunków opierać sie będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu ,z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, 3.Formularz oferty z kosztorysem ofertowy opracowany metoda kalkulacji uproszczonej. 4.Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia tj.zadania obejmujące min.12000 m2 remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysem i emulsja,wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannościa. 5. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców),które bedą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje, doświadczenie,zakres wykonywanych robót. Wymagany jest kierownik robót posiadajacy uprawnienia budowlane do kierownia robotami w specjaności drogowejz właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Wykaz sprzętu -wykonawca musi posiadać dostęp do skrapiarek, szczotek mechanicznych, rozsypywarek kruszywa, walca,zageszczarek lub zamiennie remontera,samochodów,samowyładowczych w ilości zapewniającej ciągłośc dowozu materiałów . 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , z uzyskał zgodę na zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 9.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 9 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składaniu ofert. 10.Posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową,z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne na kwotę 500000 PLN 11.Posiadać polisę ubezpieczeniową oc w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata obowiązuje przy przekazaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 10:15, Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie,Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin-Sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w ODM nr 1 w Skórkach. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysem i emulsją w ODM nr 1 w Skórkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: na pow.15 200 m2 na drogach administrownych przez ODM nr 1 w Skórkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w ODM nr 2 w Podgórzynie. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysem i emulsją asfaltową w ODM nr 2 w Podgórzynie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: na pow 17100 m2 na drogach powiatowych administrownych przez ODM nr 2 w Podgórzynie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.