eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Kościelisko: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko
Numer ogłoszenia: 102470 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70732 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko z siedzibą w Kościelisku, ul. Strzelców Podhalańskich 44, Kościelisko: drukarki laserowej monochromatycznej - 2 szt. komputer stacjonarny - 5 szt. oprogramowanie system operacyjny - 1 szt. oprogramowanie- pakiet biurowy - 1 szt. listwy przepięciowe - 8 szt., zasilacz awaryjny - 8 szt,. skaner - 1 szt. Szczegółowy opis minimalnych potrzeb Zamawiającego, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy nie starszy niż 6 miesięcy licząc od daty produkcji oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilności i wydajności) sprzętu z istniejącym systemem. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 3. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza sie-dzibą Zamawiającego, wykonawca zapewni: - odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczjącym 2 dni roboczych - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, terminie nieprzekraczjącym 2 dni roboczych od dnia usu nięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 7 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowa nymi 3. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekra-czającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 4. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umoż-liwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia karty gwarancyjnej. 6. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu 8. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załączni-kach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych. Do oferty należy załą-czyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zasto-sowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność ozna-cza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, pa-tentem lub pochodzeniem. CPV: 30200000-1 - urządzenia komputerowe...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24609,84

  • Oferta z najniższą ceną: 24609,84 / Oferta z najwyższą ceną: 24609,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.