eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Numer ogłoszenia: 102456 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8506020, faks 61 8506131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres obowiązywania umowy do Zamawiającego wkładów drukujących: tonerów do drukarek laserowych i kserokopiarek oraz wkładów barwiących do drukarek atramentowych i faksów (zwanych dalej wkładami), spełniających wymagania określone w SIWZ. 2.Przedmiotowe wkłady: a. spełniają odpowiednie dla nich normy ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, b. są w pełni kompatybilne z urządzeniami do których są przeznaczone, działają zgodnie z wymogami określonymi przez producentów urządzeń do których są przeznaczone. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: a. dostawy wkładów fabrycznie nowych, pełnowartościowych (w 100% sprawnych), nieregenerowanych, wyprodukowanych wyłącznie ze 100% nowych komponentów do których produkcji nie użyto elementów uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych, b. dostawy wkładów posiadających w dniu dostawy minimum 12-miesięczny termin przydatności do użycia, c. dostawy wkładów nienaruszonych, w oryginalnych opakowaniach z cechami producenta, d. oznaczania wkładów i ich opakowań numerem katalogowym (symbolem) producenta, z opisem zawartości oraz informacją do jakich typów urządzeń są przeznaczone.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eureka Thiel Spółka jawna Jaraczewski, Michalczyk, ul. Armii Poznań 26, 62-300 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190074,36

  • Oferta z najniższą ceną: 190074,36 / Oferta z najwyższą ceną: 242057,85

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający podjął decyzję o złożeniu zamówienia w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jak stanowi art. 70 ustawy, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem są dostawy powszechnie dostępne (to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane, można je nabywać bez względu na miejsce i czas), o ustalonych standardach jakościowych (powtarzalne parametry jakościowe: trwałość, funkcjonalność itd.) przedmiotu dostaw, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 8 ust. 11 ustawy. W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest dostawa ogólnie dostępnych, typowych tonerów, wkładów drukujących do drukarek i faksów, która jest szeroko dostępna, z uwagi na ilość firm funkcjonujących na rynku w wyżej wymienionym zakresie. Standardy jakościowe są zachowane pod względem przeznaczenia do urządzeń, kolorów tonerów, a także pojemności i wydajności. Wartość zamówienia oszacowana została na kwotę 199.186,99 zł, tj. 245.000 zł brutto, która jest niższa od progu unijnego. Ze względu na powyższe przesłanki zdecydowano się na wybór zapytania o cenę jako trybu udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.