eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie oraz konserwacja rowów w Parku w Reptach



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Tarnowskie Góry: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie oraz konserwacja rowów w Parku w Reptach
Numer ogłoszenia: 102398 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie oraz konserwacja rowów w Parku w Reptach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Ogólna charakterystyka obiektu Park w Reptach stanowi kompleks parkowy o łącznej powierzchni ok. 170 ha. Ze względu na wartości przyrodnicze o znaczeniu dla kultury regionu w 1968r. park został wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego. Na terenie parku występuje bogata i zróżnicowana flora w postaci zespołów leśno-łąkowych oraz rośnie wiele starych i cennych drzew, w tym drzew pomnikowych. Przez park przepływa rzeka Drama w malowniczej dolinie stanowiącej dość głębokie wcięcie ok. 20m poniżej przeciętnej wysokości sąsiednich terenów. Rozporządzeniem Wojewody Śląskiego z dnia 11 lipca 2002r. wprowadzono ochronę przyrodniczą w postaci zespołu przyrodniczo-krajobrazowy \Park w Reptach i dolina Dramy\ w skład którego wchodzi obszar zabytkowego Parku w Reptach. Gmina Tarnowskie Góry jest właścicielem znacznej części parku o powierzchni ok. 154ha, która otacza znajdujące się w centralnej części parku ośrodki - GCR-Repty i Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. Część parku stanowiąca własność Gminy Tarnowskie Góry została zabezpieczona barierami i bramami zamontowanymi na głównych alejach wjazdowych do parku zarówno od strony zewnętrznej jak i wewnętrznej, w celu wyeliminowania ruchu samochodowego. Na terenie parku znajduje się również własność SMZT w postaci Sztolni \Czarny Pstrąg\. B. Zakres rzeczowy zadania Przedmiotem zamówienia jest konserwacja drzew rosnących na terenie Parku w Reptach - obiekt wpisany do rejestru zabytków, przez wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych - cięć sanitarnych i korekcyjnych w koronach drzew oraz usunięcie podrostu (drzewka do 5 lat) w rzucie koron drzew. Zakres robót obejmuje: 1. Cięcia pielęgnacyjne 75 szt. drzew liściastych - buki, dęby, graby, topola - (zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy - Przedmiar robót do zadania sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i zgodnie z załączoną mapką) zakwalifikowanych do przeprowadzenia zabiegów przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach, w tym: a) cięcia sanitarne (S) - polegające na usunięciu z koron drzew gałęzi i konarów suchych, chorych, uszkodzonych mechanicznie - 94 % całkowitej ilości drzew (S), b) cięcia korygujące (K) - 6 % całkowitej ilości drzew polegające na wykonaniu cięć w koronach drzew (skrócenie gałęzi i konarów o 4-6,00m, a Topoli włoskiej o 6-8,00m ) w celu ukształtowania prawidłowej dla danego gatunku drzewa korony i poprawienia statyki drzew oraz usunięcia jemioły, c) usunięcie podrostu (drzewka w wieku do 5 lat) w rzucie korony drzewa na którym prowadzono cięcia pielęgnacyjne - 14% całkowitej ilości drzew. 2. Posusz w koronach drzew stanowi 5 - 40% , przy czym najwięcej drzew wymaga usunięcia posuszu w zakresie 10-20%, tj. 45 % całkowitej ilości drzew (szczegółowy wykaz w przedmiarze robót). 3. Drzewa przeznaczone do wykonania zabiegów konserwacyjnych mają wysokość w zakresie 25,00m -30,00m, a kilka drzew wysokość powyżej 30,00m. 4. Zasmarowanie ran po wykonanych cięciach dostępnymi na rynku środkami o kolorze zbliżonym do koloru kory. 5. Zebranie i ułożenie pozyskanej w trakcie cięć pielęgnacyjnych masy gałęzi liściastych w stosy - (zrębkowanie), załadunek i przewiezienie na miejsce składowania. 6. Uporządkowanie terenu i wywóz pozostałych odpadów na miejsce składowania, wyrównanie ewentualnych kolein powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Niezbędne klucze do barier i bram zamontowanych na głównych alejkach wjazdowych do parku na czas realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy na podstawie protokołu przekazania. 8. Drzewa przeznaczone do konserwacji zostały oznaczone w terenie - różowa pionowa lub pozioma kreska na pniu drzewa na wysokości ok. 1,00m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2 W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) co najmniej trzy usługi odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez /usługę odpowiadającą rodzajem i wartością/ Zamawiający rozumie usługi przeprowadzone na obiektach o charakterze wielkości i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. tereny rekreacyjne (parki, lasy komunalne) o powierzchni min. 20 ha w ramach których realizowane było m.in., - ścinanie drzew, - wyrób drewna użytkowego i opałowego - czyszczenie rowów - zabiegi pielęgnacyjne w lasach (czyszczenia z podrostów, czyszczenia wczesne) Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 25.000,00 zł (brutto) b) Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające opisane niżej kwalifikacje zawodowe: - kierownik robót - 1 osoba posiadająca udokumentowane wykształcenie min. średnie ogrodnicze lub leśne, która będzie bezpośrednio kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - minimum 4 osoby z kwalifikacjami pilarzy c) Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym i w minimalnej ilości następującym sprzętem: - samochód samowyładowczy lub skrzyniowy o ładowności do 5 ton - 1 szt, - ciągnik kołowy z przyczepą - 1szt, - kosiarka spalinowa na wysięgniku min. - 2 szt, - piła spalinowa min. - 4szt, - rębarka - 1szt. d) Wykonawca musi posiadać zezwolenia na: - Prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2005r Nr 236, poz.2008 z późn. zmian.). - Prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.01r. (Dz.U. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27.09.01r. (Dz.U. nr 112, poz 1206) odpady z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie). e) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w siwz, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki określone w pkt. 2 mogą spełniać Wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe. 1.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (załącznik nr 5 do siwz). 1.5. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.6. Wykaz usług (oświadczenie) wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykazane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do siwz), 1.7. Oświadczenie, o dysponowaniu przez Wykonawcę wymaganym sprzętem wraz z jego wykazem. 1.8. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego Starostę, 1.9. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry 1.10. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1,1.2 składa każdy z podmiotów. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tarnowskiegory.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Tarnowskie Góry Rynek 4 pok 26 42-600 Tarnowskie Góry..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Tarnowskie Góry Rynek 4 pok. 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.