To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 102393 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Kaliska: Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Miradowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508204-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaliska, krajowy numer identyfikacyjny
19003675000000, ul.
ul. Długa
64,
83260
Kaliska, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 889 818, faks
585 889 814, e-mail
kaliska@gdansk.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna LP nie posiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Miradowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przebudowa systemu deszczowni w Szkółce Leśnej w Miradowie w Nadleśnictwie Kaliska w celu utrzymania optymalnej wilgotności górnej warstwy gleby w okresie wegetacyjnym, a także zabezpieczenie uprawianego materiału szkółkarskiego przed przymrozkami. Przedsięwzięcie obejmuje budowę systemu nawodnieniowego (deszczowni stałej) na sześciu kwaterach uprawowych o łącznej powierzchni ok. 5,73 ha oraz w trzech tunelach foliowych o wymiarach 6,0x30,0 m. 2. W ramach planowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się wykonanie następujących robót: o modernizacji istniejącego ujęcia wody z istniejącej studni wierconej wraz z doprowadzeniem wody do zbiorników wyrównawczych, o budowy dwóch naziemnych zbiorników wyrównawczych o pojemności ~1000 m3, o wyposażenia technologicznego pompowni deszczownianej o wydatku do 100 m3/h, o budowy sieci głównych rurociągów podziemnych wraz ze studzienkami hydrantowymi na polowych kwaterach uprawowych, o budowy sieci stałych rurociągów rozprowadzających na nawadnianych kwaterach wraz z wyjściami zraszaczy, o wykonanie systemu automatycznego sterowania nawodnieniami i fertygacją z możliwością ochrony antyprzymrozkowej, o montażu urządzeń nawadniających w istniejących tunelach foliowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany melioracji szczegółowych systemu nawodnień ciśnieniowych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót z kosztorysami nakładczymi. 2. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, iż Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie musiał wziąć pod uwagę następujące uwarunkowania: a) Obiekt, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia jest obiektem produkcyjnym gdzie w gruncie znajduje się około 2,5mln sadzonek drzew i krzewów i gdzie na części powierzchni wykonano jesienią 2016 roku siewy nasion drzew i krzewów gatunków lasotwórczych. We wrześniu i październiku będą wykonywane dalsze siewy nasion drzew i krzewów leśnych tak, aby zachować ciągłość produkcji. b) Specyfika pracy szkółki leśnej powoduje, iż na szkółce do końca listopada toczą się prace wykonywane przez pracowników Zakładu Usług Leśnych (pielenia, siewy prace ciągnikowe itp.).Szkółkę odwiedzają również osoby postronne w celu zakupu sadzonek Wiąże się to z ciągłym przemieszczaniem osób i pojazdów po terenie, na którym realizowane będą prace. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpieczeństwo pracowników Wykonawcy jak również osób postronnych przebywających na terenie szkółki. c) Zamawiający w celu minimalizacji strat w materiale sadzeniowym wymagał będzie, aby wszystkie wykopy na kwaterach (powierzchniach) z sadzonkami lub wysianymi nasionami, wykonywane były przez Wykonawcę z użyciem minikoparek. d) Ze względu na zapewnienie ciągłości produkcji szkółkarskiej Zamawiający wymaga sprawności istniejących sprzętów nawadniających przez cały okres realizacji zadania. W związku z tym, Wykonawca w trakcie realizacji robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia przed uszkodzeniem i zniszczeniem istniejących instalacji podziemnych i nadziemnych istniejącej deszczowni. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę istniejących instalacji lub urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowej naprawy na własny koszt. f) Po wykonaniu wszystkich prac związanych z przebudową deszczowni Szkółki Leśnej w Miradowie. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. W związku z tym, Wykonawca winien uwzględnić w koszty przebudowy deszczowni, koszty wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. g) Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót. 2. Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (wniosku materiałowego), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 3. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 4. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45232120-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiając nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1803099.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1143900 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.