eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Naprawa nawierzchni lotniskowej. Nr sprawy 11/BUD/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Mirosławiec: Naprawa nawierzchni lotniskowej. Nr sprawy 11/BUD/08
Numer ogłoszenia: 102391 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, fax 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12baza.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni lotniskowej. Nr sprawy 11/BUD/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni lotniskowej poprzez naprawę złuszczeń głębokich nawierzchni lotniskowych DS i DK, pow. 875m² oraz naprawę pęknięć szczelinowych nawierzchni lotniskowych DS i DK i PPS o łącznej dł. 800m. Zakres naprawy złuszczeń głębokich obejmuje: 1) Przygotowanie nawierzchni pod masy izolacyjne poprzez likwidację odspojeń i wyruszeń oraz oczyszczenie, 2) Wypełnienie nawierzchni masą pokrywczo - naprawczą z natryskiem zamykającym, jeśli wymaga tego zastosowana masa. Zakres naprawy pęknięć szczelinowych obejmuje: 1) Przygotowanie szczelin do wypełnienia poprzez mechaniczne cięcie lub frezowanie pęknięć szczelinowych betonu na głębokość do 5 cm. 2) Wypełnienie szczelin taśmą typu kord i uszczelnienie masą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.52.00 - Roboty w zakresie budowy pasów startowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.52.00 - Roboty w zakresie budowy pasów startowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 w tym : 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący doświadczenia: Dla części 1: - Jeżeli wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. naprawa nawierzchni betonowych, o wartości minimum 50 000,00 zł i posiada dokumenty potwierdzające należyte wykonanie. Dla części 2: - Jeżeli wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. naprawa nawierzchni betonowych, o wartości minimum 25 000,00 zł i posiada dokumenty potwierdzające należyte wykonanie. Jeżeli wykonawca złoży ofertę na realizację części 1 i 2 spełnienie warunku określonego dla części 1, Zamawiający uzna za wystarczające do potwierdzenia doświadczenia. - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli dysponuje: Osobą posiadającą uprawnienia wymagane prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bez wyłączenia dotyczącego dróg lotniskowych (kierownik robót) oraz posiadającą dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w funkcji kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego (w specjalności drogowej, bez wyłączenia dotyczącego dróg lotniskowych) oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, jako podwykonawcy z podaniem ich nazw i zakresu wykonywanych czynności (jeżeli dotyczy). Ponadto wykonawca winien złożyć wypełniony: 8) Formularz ofertowy 9) Upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; 10) Oświadczenie o złożeniu oferty równoważnej, (jeżeli dotyczy) 11) W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) - Wykonawcy występujący wspólnie, (konsorcja) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika (lidera) do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania). 12) Wymagania dotyczące Wykonawcy mają odpowiednie zastosowanie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, każdy z uczestników oferty wspólnej musi spełniać wymagania Zamawiającego natomiast w zakresie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych spełnienie warunków oceniane będzie łącznie przez wszystkich Wykonawców. 13) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12baza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec SIWZ dostępna jest także w siedzibie Zamawiającego lub może zostać przekazana na pisemny wniosek w terminie 5 dni od otrzymania wniosku, cena 00,00 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, Kancelaria Jawna (pok. nr 30) budynek nr 9 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 10.00 oraz 12.00 - 14.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa złuszczeń głębokich nawierzchni lotniskowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa złuszczeń głębokich nawierzchni lotniskowej DS i DK, pow. 875m². Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie nawierzchni pod masy izolacyjne poprzez likwidację odspojeń i wyruszeń oraz oczyszczenie, 2) Wypełnienie nawierzchni masą pokrywczo - naprawczą z natryskiem zamykającym, jeśli wymaga tego zastosowana masa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.52.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pęknięć szczelinowych nawierzchni lotniskowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa pęknięć szczelinowych nawierzchni lotniskowej DS DK i PPS o łącznej dł. 800m Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie szczelin do wypełnienia poprzez mechaniczne cięcie lub frezowanie pęknięć szczelinowych betonu na głębokość do 5 cm. 2) Wypełnienie szczelin taśmą typu kord i uszczelnienie masą..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.52.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.