eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup monitorów LCD dla celów programistycznych i administracyjnych wraz z kartami graficznymi oraz niezbędnymi kablami połączeniowymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Warszawa: Zakup monitorów LCD dla celów programistycznych i administracyjnych wraz z kartami graficznymi oraz niezbędnymi kablami połączeniowymi.
Numer ogłoszenia: 102344 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski, Departament Informatyki i Telekomunikacji, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, fax 6531999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup monitorów LCD dla celów programistycznych i administracyjnych wraz z kartami graficznymi oraz niezbędnymi kablami połączeniowymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zakup monitorów LCD dla celów programistycznych i administracyjnych wraz z kartami graficznymi oraz niezbędnymi kablami połączeniowymi na warunkach sformułowanych w ZAŁĄCZNIKU nr 5 do SIWZ - \Wzór Umowy\. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę minimum 24 szt., maksimum 30 szt. fabrycznie nowych zestawów Nr 1, oraz minimum 50 szt., maksimum 70 szt. fabrycznie nowych zestawów Nr 2 do Centrali NBP w Warszawie, oraz dokumentacji w formie elektronicznej i papierowej. \Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia\, został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności wyrobu z normami europejskimi \CE\ (Conformite Europeenne - Zgodność Europejska). 2) Dostarczone Towary muszę być fabrycznie nowe i posiadać conajmniej 36-miesięczną bezpłatną gwarancję na warunkach podanych w zał. nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.71.30 - Karty komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.30 - Karty komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1.Posiadają uprawnienie do prowadzenia określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonali minimum jedną dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową łącznie w wysokości nie niższej niż 200 000,00 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VI SIWZ. 3.Do oferty muszą być dołączone wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ. 4.Brak wymaganych oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy. 5.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6.Nie wniesienie przez Wykonawcę wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenie zgody na przedłużenie okresu związania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 7.Zamawiający odrzuci ofertę, która: 7.1.Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści i wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7.2.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 7.3.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 7.4.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7.5.Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, 7.6.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7.7.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Pisemne potwierdzenia w formie wykazu, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, firma Wykonawcy wykonała minimum jedno zadanie odpowiadające merytorycznie przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł tzn. zrealizowała przynajmniej jedno zadanie dostaw sprzętu, w zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu. Wykaz wykonanych zadań z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (dot. wymagania określonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2. SIWZ). Wartości wykonanych zadań należy podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową łącznie w wysokości nie niższej niż 200 000,00 PLN - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. wymagania określonego w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.3. SIWZ). 8. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium. Ceny należy podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ul. Świętokrzyska 11/21 pok. 470/B, 00-919 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 13:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ul. Świętokrzyska 11/21 , 00-919 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga: o wyborze oferty decyduje ocena punktowa obliczona na podstawie cen zestawów monitorów oraz przyporządkowanych im wag. Sposób wyznaczenia oceny punktowej zawarty jest w rozdz.XV SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.