eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Przebudowa ulicy Jana w Żywcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Żywiec: Przebudowa ulicy Jana w Żywcu
Numer ogłoszenia: 102342 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, fax 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jana w Żywcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Jana, na odcinku od skrzyżowania z Aleją Piłsudskiego do skrzyżowania z ulicą KEN w Żywcu. Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy na odcinku długości 277,34m, w zakresie: - robót rozbiórkowych, - przebudowy jezdni, chodników (kostka brukowa betonowa koloru szarego) i wjazdów (kostka brukowa betonowa koloru czerwonego), - budowy placu postojowego (kostka brukowa betonowa koloru szarego) z wyznaczeniem stanowisk do parkowania samochodów osobowych(czerwony kolor betonowej kostki brukowej), - odwodnienia (ściek z kostki brukowej szarej), dodatkowe wpusty uliczne oraz studnie na istniejącym ciągu kanalizacji deszczowej), - remontu, tzw. łopatki - wymiana istniejących krawężników oraz warstwa ścieralna nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej, - przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego oraz dobudowy dwóch lamp, - docelowej organizacji ruchu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia pn. Przebudowa ulicy Jana w Żywcu określają: projekt budowlany, branży drogowej i elektrycznej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, tj. dokumenty, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Zapoznanie się z dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie warunkuje rzetelne przygotowanie się Wykonawcy do przetargu oraz daje możliwość wyeliminowania ewentualnych braków jakiejś pozycji w przedmiarze robót, bądź nieścisłości w dokumentacji projektowej (okres na zapytania). Jednocześnie informuje się, że przed rozpoczęciem robót budowlanych związanych z niniejszym zamówieniem Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Żywcu wykona we własnym zakresie roboty związane z wymianą istniejącego wodociągu. Odtworzenie zajętego pasa drogowego do stanu poprzedniej użyteczności nastąpi pod nadzorem inspektora przewidzianego na roboty drogowe związane z przebudową ulicy Jana. 4. Do wykonawcy przedmiotu zamówienia należą również: - opracowanie projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas budowy łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zamawiający wymaga, aby roboty realizować w sposób zapewniający dostęp i dojazd do posesji, bloków mieszkalnych, miejsc użyteczności publicznej, itp. - koszty związane z wykonaniem oznakowania wynikającym z projektu organizacji ruchu na czas budowy i jego właściwym utrzymaniem w trakcie realizacji zamówienia, - sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), o ile zachodzą przesłanki określone w art. 21a ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.). - koszty wykonania wytyczenia geodezyjnego realizowanego zadania, a następnie wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - formalności wynikające z pism uzgadniających, -koszty związane z przebudową i zabezpieczeniami kolidującej sieci, - wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, - doprowadzenie terenu budowy do stan poprzedniego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000.00 zł (dziesięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) udzielą rękojmi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, 3) spełniają następujące wymogi szczegółowe: 3.1. kierownik budowy wymagany z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi (dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót drogowych), 3.2. wykonanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 tys. zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdz. IV \Zawartość oferty\ przedmiotowego postępowania zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów, wg formuły \ spełnia - nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający m.in. oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt.2 i 3 niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4. 9. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Szczegółowe kosztorysy ofertowe, sporządzone na bazie przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej, branża drogowa i energetyczna. 11. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa w cenie 50 zł w Wydziale Inżynierii Miejskiej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Urbanistycznego - pokój nr 101 w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.