eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasym › Dowóz i odwóz dzieci do szkół i gimnazjum na terenie miasta i gminy Pasym wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie wysiadania i wsiadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Pasym: Dowóz i odwóz dzieci do szkół i gimnazjum na terenie miasta i gminy Pasym wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie wysiadania i wsiadania
Numer ogłoszenia: 102331 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Pasym, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6212010 w. 35, fax 089 6212011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do szkół i gimnazjum na terenie miasta i gminy Pasym wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie wysiadania i wsiadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 60117000-3 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz i odwóz dzieci do szkół i gimnazjum na terenie miasta i gminy Pasym wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie wysiadania i wsiadania. Zleceniobiorca zobowiązuje się do przewozu w pojazdach do tego przeznaczonych, przy czym liczba osób przewożonych nie może przekraczać liczby miejsc siedzących określonych w dowodzie rejestracyjnym. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przewozu w pojazdach oznaczonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zleceniobiorca zapewnia, iż pojazdy do przewozu są tak zbudowane, wyposażone, utrzymane i czyste, że korzystanie z nich nie zagraża bezpieczeństwu osób nimi jadących lub innych uczestników ruchu. Opiekunowie winni być wyposażeni co najmniej w kamizelki odblaskowe w celu poprawienia bezpieczeństwa w czasie wysiadania i wsiadania dzieci do autobusów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. VI.1 SIWZ. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły - spełnia - nie spełnia -. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki, określone w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: - Wypełnić druk \OFERTA\, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1. - Dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, wyszczególnione w punkcie VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:/ 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3/ Wykaz taboru jakim dysponuje wykonawca wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałami czytelnymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych i ważnych badań technicznych. 4/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia. Należy załączyć kserokopie uprawnień: a) opiekunów sprawujących pieczę nad dziećmi w czasie podróży jak również w czasie ich wsiadania i wysiadania, b) kierowców. 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt VI.1 ppkt 1), 2), które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego uczestnika konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pasym.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pasym ul. Rynek 8 12-130 Pasym pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pasym Ul. Rynek 8 12-130 Pasym pok. nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.