eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Budowa placów zabaw przy przedszkolach publicznych w 2017 roku Część 1. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 - Etap I cześć A ( teren dalej od górki ) Część 2. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/2 obręb 14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102303 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Brwinów: Budowa placów zabaw przy przedszkolach publicznych w 2017 roku Część 1. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 - Etap I cześć A ( teren dalej od górki ) Część 2. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/2 obręb 14
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70677 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 78751 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Grodziska 12, 05840 Brwinów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940, e-mail h.bak@brwinow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placów zabaw przy przedszkolach publicznych w 2017 roku Część 1. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 - Etap I cześć A ( teren dalej od górki ) Część 2. Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/2 obręb 14

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 (Etap I część A, teren dalej od górki ) Planowana lokalizacja i opis terenu: plac będzie zlokalizowany przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 w Brwinowie. Teren ogrodzony, płaski, częściowo zadrzewiony. Plac będzie służył dzieciom w wieku przedszkolnym. 2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku do SIWZ, normami branżowymi, a w szczególności: 1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące; 2) montaż nowych, certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury. Część 2. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu ul. Słonecznej 6 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 55/2 obręb 14. Planowana lokalizacja i opis terenu: plac zabaw będzie zlokalizowany przy Samorządowym Przedszkolu Nr 3 w Brwinowie. Teren ogrodzony, płaski, częściowo zadrzewiony. Plac będzie służył dzieciom w wieku przedszkolnym. 2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku do SIWZ, normami branżowymi, a w szczególności: 1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące; 2) montaż nowych, certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury. 3. Pozostałe obowiązki wykonawcy: a) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego wokół placu zabaw, b) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz., c) zapewnienie przez Wykonawcę terenu pod zaplecze budowy, d) dostęp do energii elektrycznej i wody wraz z zamontowaniem liczników i uiszczaniem opłat z tytułu zużycia wody i energii elektrycznej. 4. Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177: 2009, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-2:2009, PN-EN 1176-3:2009, PN-EN 1176-4:2009PN-EN 1176-5:2009, PN-EN 1176-6:2009. 5.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni bezpiecznych wraz z podbudową, - montaż urządzeń zabawowych. 5.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 5.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 5.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace - wykonanie nawierzchni bezpiecznych wraz z podbudową, montaż urządzeń zabawowych - skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 5.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 5.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących nawierzchnie bezpieczne wraz z podbudową, i montaż urządzeń zabawowych - przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 5.4-5.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca najwyżej oceniony, przedłoży na wezwanie Zamawiającemu szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką, oraz karty techniczne lub karty produktu (mogą zawierać opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją). 7. Wykonawca w trakcie realizacji umowy dostarczy Zamawiającemu nw. dokumenty: 1) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii PN-EN 1176-1:2009 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie); 2) Zamawiający dopuszcza złożenie atestu/deklaracji zgodności lub innych dokumentów równoważnych, dla koszy, ławek, tablic z regulaminami. 8. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 9. Zamawiający przewiduje pozyskanie dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu Nr 1 przy ul. Lilpopa 4 w Brwinowie na terenie działki nr ew. 112 obręb 19 - Etap I cześć A ( teren dalej od górki )
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160620.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DRO-MAR Marcin Dróżdż, , Makowiec, ul. Radomska 138, 26-640, Skaryszew, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171315,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186100,62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.