eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa stentów wieńcowych pokrywanych lekiemZad.1 - Stenty uwalniające lek Repamycynę lub pochodne o średnicy w pełnym zakresie od 2.5 do 4.0 mm i długości od 8 do 36 mm,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Katowice: Dostawa stentów wieńcowych pokrywanych lekiem: Zad.1 - Stenty uwalniające lek Repamycynę lub pochodne o średnicy w pełnym zakresie od 2.5 do 4.0 mm i długości od 8 do 36 mm,
Numer ogłoszenia: 102286 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stentów wieńcowych pokrywanych lekiem: Zad.1 - Stenty uwalniające lek Repamycynę lub pochodne o średnicy w pełnym zakresie od 2.5 do 4.0 mm i długości od 8 do 36 mm,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stentów wieńcowych pokrywanych lekiem: Zad.1 - Stenty uwalniające lek Repamycynę lub pochodne o średnicy w pełnym zakresie od 2.5 do 4.0 mm i długości od 8 do 36 mm,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.18.45.00 - Endoprotezy naczyń wieńcowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00zł zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od daty ostatecznego otwarcia ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek: Wykonawca składający ofertę musi wykazać, ze w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: W odniesieniu do zadania nr 1) dostawy stentów uwalniających lek Repamycynę lub pochodne obejmujące łącznie co najmniej 50 sztuk. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - złożone w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa pełnomocnik tych Wykonawców) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania z oznakowaniem zadania, którego dotyczą, - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokumenty, składa pełnomocnik tych Wykonawców) Opisy przedmiotu zamówienia, katalogi, ulotki zawierające dane szczegółowe zaproponowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokumenty, składa pełnomocnik tych Wykonawców) Próbki oferowanych produktów (trzy sztuki). Próbki muszą odpowiadać produktom, które będą dostarczane w trakcie realizacji umowy i muszą umożliwić Zamawiającemu ocenę spełnienia wymagań, co do przedmiotu zamówienia. W opakowaniu, w którym zamieszczone zostaną próbki musi znajdować się wykaz załączonych próbek zawierający informację o przypisaniu danej próbki do danej pozycji w pakiecie. Zamawiający zastrzega, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które z uwagi na konieczność ich oceny zostaną zużyte w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykaz wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykaz: W odniesieniu do zadania nr 1) dostawy stentów uwalniających lek Repamycynę lub pochodne obejmujące łącznie co najmniej 50 sztuk. - złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz ten składa pełnomocnik tych wykonawców, Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie wykonanych dostaw zostały wykonane należycie - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składają odpowiednio Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku, w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczą. ) Zobowiązanie(a) innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - złożone w formie oryginału przez ten podmiot;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmian ustawowych stawek podatków i należności administracyjno - prawnych (w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia świadczenia postanowień umowy (w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. b) Zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej zmiany zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ: - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy; - w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej wersji, zmiany składu, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na możliwości dostawy stentów o krótszym niż określony w § 2 pkt 2 terminie przydatności w ilości nie większej jednorazowo niż 50% minimalnej ilości przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 2 umowy przechowania. Zmiana taka skutkuje obniżeniem o 30% ceny jednostkowej określonej w ofercie stentów, o krótszym niż 12 miesięcy terminie przydatności, ale nie krótszym niż 3 miesiące.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice - Ochojec, pok. 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice - Ochojec, pok. 50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.