eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borne Sulinowo › Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Borne Sulinowo: Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz
Numer ogłoszenia: 10227 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borne Sulinowo , Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3734125, faks 094 3734133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogólnodostępnych stref sportowo- rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz składających się z boisk do gier zespołowych, placów zabaw, miejsc do wypoczynku i rekreacji. Zakres prac obejmuje również zagospodarowanie terenu wchodzących w skład stref - wykonanie ogrodzeń oraz nasadzeń zieleni. Planowany zakres inwestycji w rozbiciu na poszczególne zadania: a. Miejscowość Jeleń dz.6/17 - wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej - wykonanie placu do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej - montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw - wykonanie miejsc rekreacji - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. Miejscowość Jeleń dz. 36/2 - wykonanie miejsc rekreacji - montaż obiektów małej architektury. b. Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10 - wykonanie placu zabaw - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. c. Miejscowość Piława dz. 118/5 - wykonanie placu zabaw - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. d. Miejscowość Radacz dz.62/6. - wykonanie boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej - wykonanie boiska do gry w siatkówkę o nawierzchni trawiastej - montaż urządzeń oraz zagospodarowanie placu zabaw - wykonanie miejsc rekreacji - wykonanie ogrodzenia i ciągów komunikacyjnych - wykonanie nasadzeń i trawników - montaż obiektów małej architektury. UWAGA : Zamawiający ogranicza zakres prac do wykonania: Wykonawca nie będzie wykonywał boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej dla zadania w Radaczu. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - projekt zagospodarowania terenu dla poszczególnych działek wraz z opisem technicznym i STWiORB oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań : a. Miejscowość Jeleń dz.6/17 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zestawienie powierzchni wykonanych obiektów 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. Miejscowość Jeleń dz. 36/2 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. b. Miejscowość Łubowo dz. 239, 240/10 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt ) 4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. c. Miejscowość Piława dz. 118/5 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych ocynkowanych powlekanych PCV wraz z cokolikiem betonowym ze względu na istniejące ukształtowanie terenu. 4. utwardzenie terenu w ilości 8 m2 przy wejściu na teren strefy nawierzchnią z kostki betonowej typu Polbruk w zamian za nawierzchnię żwirową z uwagi na istniejące ukształtowanie terenu. 5. geodezyjnego wskazania granic działki ( 4 pkt ) 6. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. d. Miejscowość Radacz dz.62/6. 1. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. instrukcji ( szt. 1 ) korzystania z obiektów wykonanej na tablicy metalowej z konstrukcją nośną drewnianą. 3. geodezyjnego wskazania granic działki ( 2 pkt ) 4. usunięcia zakrzaczeń i zadrzewień kolidujących z przedmiotowym zagospodarowaniem terenu. 3. Uszczegółowienie dotyczące placów zabaw: I. zestaw zabawowy duży o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej), skład minimalny: a. przeplotnia, b. ścianka wspinaczkowa duża, c. zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer. x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej ) d. wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.) e. pomosty, f. drabinki, g. rura strażacka. II. zestaw zabawowy mały o konstrukcji drewnianej ( drewno okrągłe, impregnowane ciśnieniowo, średnica głównych elementów konstrukcyjnych min. 120mm, łańcuchy i śruby wykonane ze stali nierdzewnej) skład minimalny: a. przeplotnia, b. ścianka wspinaczkowa duża, c. zjeżdżalnia ( wym. min. 2,9 dł. x 0,5 szer. x 1,05 wys., ślizg z blachy nierdzewnej ) d. wieża z dachem ( wym. min. 1,0 dł. x 1,0 szer. x 3,10 wys.) e. pomosty, f. drabinki. III. zamontowane zestawy muszą spełniać normę PN-EN 1176, posiadać deklarację zgodności dla każdego wyrobu wraz z certyfikatem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych m.in. z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.20-4, robót w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.20-4 oraz robót w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.23-9, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bornesulinowo.pl/zp/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bornem Sulinowie Al. Niepodległości 6 , 78-449 Borne Sulinowo w pokoju nr 30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bornem Sulinowie Al. Niepodległości 6 , 78-449 Borne Sulinowo w pokoju nr 20- sekretariat Burmistrza..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację zadania pn.: Odnowa obszarów wiejskich Gminy Borne Sulinowo poprzez stworzenie ogólnodostępnych stref sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Jeleń, Łubowo, Piława i Radacz, Zamawiający otrzyma dofinansowanie w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.