eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Uzbrojenie terenu dla potrzeb budownictwa jednorodzinnego Morąg ul. Dębowa (77MN+KDD)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Morąg: Uzbrojenie terenu dla potrzeb budownictwa jednorodzinnego Morąg ul. Dębowa (77MN+KDD)
Numer ogłoszenia: 102264 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, fax 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie terenu dla potrzeb budownictwa jednorodzinnego Morąg ul. Dębowa (77MN+KDD).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie uzbrojenia terenu dla potrzeb zabudowy jednorodzinnej w zakresie jn.: 1. Sieci i przyłącza wodociągowe wraz z hydrantami p.poż.w zakresie : 1.1 Sieci - fi 225 PE - 186,0 m - fi 110PE - 298,5 m - fi 90 PE - 2,5 m 1.2 Przyłącza - fi 32 PE - 65 ,5 m Razem poz Nr 1 - 552,5 m 1.3 Hydranty szt 2 (fi 80 - 1 szt nadziemny i fi 80 -1 szt. podziemny) 2. Sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami 2.1 Sieci - fi 200 PVC- 304,0m 2.2 Przyłącza - fi 160 PVC - 112,5 m Razem poz. Nr 2 - 416,5 m 3. Sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi 3.1 Sieci - fi 400 PVC - 83,0 m - fi 250PVC - 38,0 m - fi 200 PVC - 130,0 m - fi 160 PVC - 31,5 m 3.2 Przyłacza - fi 160PVC - 80,50 m Razem poz.Nr 3 - 363,00 m 4. Sieci i przyłącza cieplne (sieć preizolowana) wysoko parametrowe 4.1 Sieci - 2fi 65/76,1x140/- 145,5 m - 2 fi 50/60,3x125/-167,5 m - 2 fi 40/48,3x110/-119,0 m 4.2 Przyłącza - 2 fi 32/42,4x110/-120,0 m Razem poz Nr 4 - 552,00 m 5. Roboty elektryczne - oświetlenie uliczne terenu 5.1 Lampy (nowe) - ul. Kardynała Wyszyńskiego - latarnie S-80C/120W z wysięgnikiem szt 3 - ul. A-D latarnie S-80PC/100W proste - szt. 6 - ul. B-C latarnie S- 60PC/70W proste -szt. 7 - przestawienielatarni ZW-9 - szt.1 5.2 Linie kablowe - (nowe) - YAKY 4x25 mm2 - 502,00 m - (przebudowa) - YAKY 4x25 mm2- 26 m 5.3 Inne - rura osłonowa - DVK75- 20 m - mufa przelotowa - szt.1 6. Makroniwelacja terenu 6.1 Zdjęcie ziemi roślinnej gr. 30 cm i zhałdowanie obok w ilości - 2.518,0 m3 6.2 Wykopy - 3.363,00m3 6.3 Nasypy - 5581,00m3 ( w tym z ziemi urodzajnej) 7. Nawierzchnia ulic i chodników 7.1 Nawierzchnia ulic ( jezdnia 2.312,4 m2 - kostka betonowa gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 7.2 Wjazdy na na działki (do granicy działki)- 173,5 m2- kostka betono- wa gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ,szerokości 3,0 m( do granicy działki pod zabudowę jednorodzinną) 7.3 Chodniki - 1.486,0 m2 - kostka betonowa gr. 6 cm na posypce cementowo - piaskowej Uwaga ! Szczegółowy opis robót dla w/w zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach do w/w robót .Podstawą określenia pełnego zakresu robót na w/w zadanie jest projekt techniczny . Wykonawca będzie rozliczany z wykonanego zakresu zgodnie z projektem. W przypadku róznic pomiędzy zakresem robót zawartych w projekcie technicznym i w przedmiarze robót podstawą obliczenia ceny ofertowej powinien być projekt techniczny .Różnice takie należy zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert . W późniejszym etapie postępowania i realizacji wszelkie zgłoszenia o różnicach pomiędzy przedmiarem a dokumentacją techniczną będą brane pod uwagę przez zZamawiającego , a wykonawca będzie rozliczany na podstawie wykonanych prac , które powinny być zgodne co do zakresu i wielkości z dokumentacją..Termin zakończenia robót na zadaniu jw. upływa z dniem 28.08.2009 roku . Zamawiający w 2008 roku przewiduje pokrycie kosztów realizacji w/w zadania do kwoty 760.000,0 zł Zamawiający dopuszcza składanie ofert równważnych Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie wysokości 25.200,00 PLN wadium należy wnieść w terminie do 05.06.2008 roku do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - przewidzianych w Art. 45 Ustawy -Prawo Zamówień Publicznych . W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewu kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Millennium S.A.Warszawa o/Morąg 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Sytuacja podmiotowa Wykonawcy : Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych). Oferenci z innych państw członkowskich UE mogą składać dokumenty równowazne odpowiadające polskim dokumentom wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia ( w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego) Sposób oceny : zgodny z pkt.7 SIWZ 2) Zdolność Techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia Sposób oceny : zgodny z pkt. 7 SIWZ 3) Zdolność Ekonomiczna Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób Oceny : zgodny z pkt 7 SIWZ, Zamawiający uzna waruneki (1 - 3 ) za spełnione jeżeli wykonawca dołączy do oferty dokumenty określone w pkt 7 SIWZ w opisanej tam formie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej lub KRS 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS.lub KRUS 5) Potwierdzenie posiadanych uprawnień 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych 7)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 - 300 MORĄG ; Urząd Miejski w Morągu , ul. 11- go Listopada 9 , pokój Nr 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dootyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 14 - 300 MORĄG ; Urząd Miejski w Morągu , ul. 11- go Listopada 9 , pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w 2008 roku przewiduje pokrycie kosztów realizacji w/w Zadania do kwoty 760.000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.