eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi › Budowa ulic w Kazimierzu Biskupim wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Kazimierz Biskupi: Budowa ulic w Kazimierzu Biskupim wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 102221 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic w Kazimierzu Biskupim wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został podany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności , jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 1)podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, 2)umowa o wykup wierzytelności oraz wszelkie w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności , 3) wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty budowlane lub ich części, 4)rozpoczęcie spłaty kapitału wynikającego z faktury następować będzie w terminie 30 dni licząc od daty zatwierdzenia faktury przez Zamawiającego, 5) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj Dz .U.z 2002r Nr 72 poz. 665) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót, 6)spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach kwartalnych do 20 dnia każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał, 7) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy w okresach kwartalnych po całkowitym wykupie wierzytelności przez Bank od Wykonawcy, 8)Zadłużenie z tytułu wykupu wierzytelności polega na spłacie począwszy od dnia 20.01.2011 r. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku bez naliczania przez Bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, 10) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 11) Bank finansujący Wykonawcę - oznacza, że Bankiem wykupującym wierzytelność od wykonawcy i bankiem, u którego Zamawiający spłaca kapitał jest ten sam podmiot prawny. Zamawiający nie dopuszcza dalszej odsprzedaży wierzytelności. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 139, poz. 1323 z późn. zm).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: 1.1.W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, rozpoczął i zakończył realizację co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1.Warunek ten będzie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, tj. kierownikiem budowy posiadającym niezbędne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania ocen spełniania tego warunku 1. Warunek ten będzie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca posiada ważne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. (lub jej równowartość)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 3.1. Wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne nie pozwalające na dotrzymanie wymaganych rygorów technologicznych lub terminową realizacji przedmiotu umowy. 3.2.Zmiany sposobu realizacji robót wynikające z nadspodziewanie niekorzystnych warunków gruntowo-wodnych. 3.3.Wystąpienie awarii urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej w pobliżu wykonywanych robót nie spowodowanej przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 3.4. Wystąpienie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, mające wpływ na wynagrodzenie lub na termin wykonania przedmiotu umowy, a wynikająca ujawnienia na terenie budowy niezidentyfikowanych sieci uzbrojenia terenu, obiektów, archeologicznych oraz zmian warunków gruntowych w odniesieniu do opracowanej dokumentacji geotechnicznej, 3.5. Zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 3.6. Zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszające realizację, obniżające koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększające użyteczność przedmiotu umowy. 3.7. Działania siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia oraz niemożliwego do zapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót. 3.8. Wystąpienie szczególnych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierz-biskupi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Kazimierzu Biskupim ul. Plac Wolności 1 62-530 Kazimierz Biskupi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 09:30, miejsce: pokój nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.06.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Słonecznej w Kazimierzu Biskupim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie robót przygotowawczych - rozbiórka elementów dróg, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 574,50 m2, - wykonanie ścieków ulicznych z dwóch rzędów brukowej kostki brukowej gr. 8 cm wraz z łąwą betonową - 196,00 mb, - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 196,00 mb, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 574,50 m2, - wykonanie skropienia podbudowy z kruszywa łamanego i warstwy wiążącej kationową emulsją szybkorozpadową - 1 149,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 574,50 m2 , - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 574,50 m2 , - wykonanie oznakowania pionowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ulicy Konopnickiej w Kazimierzu Biskupim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie robót przygotowawczych - rozbiórka elementów dróg, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 287,18 m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 220,80 m2, - wykonanie skropienia nawierzchni bitumicznej asfaltem drogowym D-300 - 1 927,60 m2, - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 312,00 mb, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 66,38 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 706,80 m2 , - wykonanie przebudowy sieci teletechnicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ulicy Jodłowej w Kazimierzu Biskupim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie robót przygotowawczych - rozbiórka elementów dróg, - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych wraz z przewozem i ułożeniem na podsypce piaskowej gr. 10 cm - 234 m2, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 225,30 mb, - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 188,00 mb, - wykonanie ścieków ulicznych z dwóch rzędów brukowej kostki brukowej gr. 8 cm wraz z łąwą betonową - 175,30 mb, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 1 056,00 m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1 056,00 m2, - wykonanie skropienia podbudowy i warstwy wiążącej kationową emulsją szybkorozpadową - 1 967,04 m2, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementowo-piaskową - 55,55 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 983,52 m2 , - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 983,52 m2 , - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, czerwonej układanej na podsypce cementowo-piaskowej - 217,50 m 2, - ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 101 m, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układanej na posypce piaskowej - 88,50 m 2 - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ulicy Wierzbowej w Kazimierzu Biskupim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie robót przygotowawczych - rozbiórka elementów dróg, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 1 809,10 m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1 845,10 m2, - wykonanie skropienia podbudowy z kruszywa łamanego i warstwy wiążącej kationową emulsją szybkorozpadową - 1 830,00 m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 1 816,84 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1 798,00 m2 , - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych (płyty z odzysku) - 340,50 m2, - wykonanie oznakowania pionowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.