eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowe sprzątanie terenu nieruchomości o pow.16 684 m2 w tym powierzchnie utwardzone ok.8 000 m2 i wykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz wywozu nieczystości stałych na terenie nieruchomości w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25 przez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Warszawa: kompleksowe sprzątanie terenu nieruchomości o pow.16 684 m2 w tym powierzchnie utwardzone ok.8 000 m2 i wykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz wywozu nieczystości stałych na terenie nieruchomości w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25 przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 10219 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie , Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104927, faks 022 8116841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie terenu nieruchomości o pow.16 684 m2 w tym powierzchnie utwardzone ok.8 000 m2 i wykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz wywozu nieczystości stałych na terenie nieruchomości w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25 przez okres 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na terenie nieruchomości w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25 wykonywanie w okresie dwóch lat usług w zakresie: - sprzątania terenu nieruchomości o pow. 16 684 m2 w tym powierzchnie utwardzone ok. 8 000 m2 i wykonywania prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz wywozu nieczystości stałych, - sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, powierzchni komunikacyjnych o powierzchni 933 m2 oraz zapewnienie środków higieny, - prac konserwatorskich na terenie i w budynkach Sprzątanie terenu przed godzinami pracy i w miarę potrzeby w ciągu dnia (np. opady śniegu, gołoledź), sprzątanie pomieszczeń - codzienne w dniach pracy UC i OC w Pruszkowie w godzinach : 7:30- 15:30, prace konserwatorskie dwa razy w tygodniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 uPzp, 3) wykonywali lub wykonują co najmniej 4 usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, 4) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty. 4.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty). 4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.5. Upoważnienie w przypadku gdy pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. 4.6. Wykaz co najmniej 4 usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik Nr 2 ). 4.7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14a, 01-443 Wydział Logistyki, pokój 521.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14a, 01-443 Wydział Logistyki, pokój 520.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.