eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie Gminy Pruszcz Gdański

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Pruszcz Gdański: Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie Gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 102181 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93837 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie Gminy Pruszcz Gdański.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie zieleni na terenie Gminy Pruszcz Gdański zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje: czterokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilościowym i harmonogramem określonym w zał. nr 1 do SIWZ. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów, jeżeli występują, a następnie przekazanie odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko i RIPOK Stary Las. Terminy zakończenia koszeń: 1. pierwsze koszenie w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, 2. drugie koszenie do dnia 10.07.2014r., 3. trzecie koszenie do dnia 14.08.2014r., 4. czwarte koszenie do dnia 30.09.2014r. 3. Dodatkowe informacje: 1) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeprowadzienie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawającego. 2) Pisemnego odbioru wykonanych prac dokona sołtys wsi, na terenie której odbyło się koszenie lub pracownik merytoryczny Urzędu Gminy w terminie trzech dni roboczych od otrzymania powiadomienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie pracownika merytorycznego Urzędu Gminy o zakończeniu prac objętych pisemnym poleceniem wykonania. 4) Po odbiorze robót Wykonawca wystawi fakturę częściową za jednokrotne wykonanie przedmiotu zamówienia, załączając potwierdzenie wykonania usługi przez sołtysa danej wsi lub pracownika merytorycznego Urzędu Gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ferlin Lucyna /GARDEN/ - Konserwacja Terenów Zieleni, ul.Turystyczna 5, 84-207 Bojano, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103717,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36829,80

  • Oferta z najniższą ceną: 36829,80 / Oferta z najwyższą ceną: 90028,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.