eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku Inspekcyjno-roboczego KONTROLER-19



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Gdynia: Usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku Inspekcyjno-roboczego KONTROLER-19
Numer ogłoszenia: 102170 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni , ul. Śląska 53/406, 81-304 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6217925, faks 058 6200049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oirm.gdynia.pl htpp://oirm.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku Inspekcyjno-roboczego KONTROLER-19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku inspekcyjno - roboczego KONTROLER - 19 a/ ubezpieczenie kadłuba, maszyny i wyposażenia na podstawie Institute Time Clauses-Hulls z 1.11.95 z włączeniem ryzyka kolizji z obiektami stałymi i innymi obiektami pływającymi z rozszerzeniem odpowiedzialności przy szkodach kolizyjnych do 4/4 sumy ubezpieczenia oraz o kradzież jednostki z miejsca postoju, niezależnie od kwalifikacji prawnej przestępstwa przeciwko mieniu z rozszerzeniem zakresu pokrycia o kradzież z włamaniem pomimo braku całodobowego dozoru statku. Zwroty za postoje zgodnie z klauzulą 23.1.2: a - 30% ; b - 10% ( CPV 66514150-2 ) b/ straty finansowe z tytułu Odpowiedzialności cywilnej z tytułu eksploatacji 2 jednostek pływających wg warunków instytutowych Institute Protection and Indemnity Clauses Hulls-Time 20.07.87 ( CPV 66516300-3 ) c/ ryzyko min wg kl. 1.13. w zakresie klauzul instytutowych Institute War and Strikes Clauses Hulls-Time 1.11.95 d/ Electronic Date Recognition Clause odnoszącą się do problemu rozpoznania daty e/ Institute Radioactive Contamination, Chemical, Biological, Bio-chemical and Electromagnetic Weapons Exclusion Clause 10.11.03 f/ Istitute Cyber Attack Exclusion Clause 10.11.03 g/ Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków członków załogi i osób wykonujących funkcje inspekcyjne w portach i na statkach ( CPV 66512100-3 ) h/ rzeczy osobiste członków załogi i osób wykonujących funkcje inspekcyjne w portach i na statkach ( CPV 66515411-7 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.50 - Usługi ubezpieczenia statków 66.51.63.00 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.54.11 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm. ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, natomiast wzory zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia stanowią załączniki 4a i 4b. Od wykonawcy wymagane jest w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U. Z 2006 nr 87 poz. 605 ) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp//bip.oirm.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni Adres: 81-304 Gdynia ul. Śląska 53 pok. 406.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni Adres: 81-304 Gdynia ul. Śląska 53 pok. 406 IV Piętro SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.