eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn."Czas na Zawodowców"- innowacyjne wyposażenie wałbrzyskich szkół zawodowych " - unowocześnienie kształcenia zawodowego oraz doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały do prowadzenia zajęć w ZS Nr 5, ZS Nr 7, ZSP "Energetyk", Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych, w zakresie wykonania robót"Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej i adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię zawodową w Zespole Szkół nr 7 w Wałbrzychu " z podziałem na 2 etapyEtap 1 - " Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej" Etap 2 - " Adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102159 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Czas na Zawodowców"- innowacyjne wyposażenie wałbrzyskich szkół zawodowych " - unowocześnienie kształcenia zawodowego oraz doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały do prowadzenia zajęć w ZS Nr 5, ZS Nr 7, ZSP "Energetyk", Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych, w zakresie wykonania robót: "Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej i adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię zawodową w Zespole Szkół nr 7 w Wałbrzychu " z podziałem na 2 etapy: Etap 1 - " Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej" Etap 2 - " Adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532363-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny 57959500000, ul. Pl. Magistracki 1, 58300 Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 746 655 155, e-mail wizp@um.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Czas na Zawodowców"- innowacyjne wyposażenie wałbrzyskich szkół zawodowych " - unowocześnienie kształcenia zawodowego oraz doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały do prowadzenia zajęć w ZS Nr 5, ZS Nr 7, ZSP "Energetyk", Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych, w zakresie wykonania robót: "Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej i adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię zawodową w Zespole Szkół nr 7 w Wałbrzychu " z podziałem na 2 etapy: Etap 1 - " Przebudowa pionu kanalizacji sanitarnej" Etap 2 - " Adaptacja pomieszczeń pod nową pracownię"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BO.271-69/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: Etap 1: 1.1 demontaż obudowy z płyt GK na ruszcie aluminiowym pionu kanalizacji sanitarnej na parterze, 1.2 wymiana pionu żeliwnego kanalizacji sanitarnej na parterze, pierwszym i drugim piętrze wraz z kształtkami odpływowymi na rury i kształtki PCV(z uwzględnieniem przebić w stropach), 1.3 odtworzenie zabudowy pionu kanalizacji sanitarnej na parterze w technologii płyt GK na ruszcie aluminiowym, 1.4 odtworzenie powłok ściennych wokół wymienionego pionu kanalizacji sanitarnej (tynki, płytki ceramiczne, malowanie), Etap 2 : 1.5 zbicie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, 1.6 wykonanie remontu wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej ( wymiana oświetlenia, montaż gniazd i łączników, 1.7 wykonanie obudowy ciągów infrastruktury technicznej i podciągów konstrukcyjnych w technologii płyt GK na ruszcie aluminiowym, 1.8 wykonanie sufitu podwieszonego w technologii płyt GK na ruszcie aluminiowym, 1.9 remont posadzki oraz pokrycie posadzki i ścian do wysokości 1,70 m (lamperia) wykładziną przemysłową typu tarkett, 1.10 wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych na pozostałej powierzchni ścian i na sufitach, 1.11 malowanie powierzchni tynkowanych farbą emulsyjną, 1.12 wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej między pomieszczeniami nr 1 i 2, 1.13 montaż nawietrzaków okiennych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmian). Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45141.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.