eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa chodników istniejących przystanków tramwajowych w ciągu ul. Ku Słońcu w Szczecinie na wysokości Głównej Bramy Cmentarnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Szczecin: Przebudowa chodników istniejących przystanków tramwajowych w ciągu ul. Ku Słońcu w Szczecinie na wysokości Głównej Bramy Cmentarnej
Numer ogłoszenia: 102152 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55902 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników istniejących przystanków tramwajowych w ciągu ul. Ku Słońcu w Szczecinie na wysokości Głównej Bramy Cmentarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie chodników istniejących przystanków tramwajowych w ciągu ul. Ku Słońcu w Szczecinie. 2. Kod CPV: 45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Projektem Budowlanym ( w oparciu o pomocniczy przedmiar robót oraz specyfikacje szczegółowe ) dla zadania pn : Przebudowa chodników istniejących przystanków tramwajowych w ciągu ul. Ku Słońcu w Szczecinie na wysokości Głównej Bramy Cmentarnej. Zakres zamówienia został szczegółowo określony specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji projektowej i obejmuje min. wykonanie następujących robót: a) rozebranie chodników z płyt betonowych i kostki kamiennej na podsypce piaskowej, b) rozebranie krawężników betonowych , poręczy ochronnych oraz znaków pionowych, c) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, d) wykonanie nawierzchni chodnikowych, e) wykonanie nawierzchni z płyt peronowych, f) ustawienie obrzeży betonowych n podsypce cem-piaskowej, g) wykonanie trawników w terenie zielonym, h) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego i) organizacja ruchu na czas budowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zastosowania materiałów posiadających stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz przekazania dokumentów Zamawiającemu, b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, c) kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego, d) zabezpieczenia drzew i krzewów ( jeśli dotyczy) na placu budowy przed uszkodzeniami. Za ewentualne uszkodzenia ww. zieleni koszty ponosi Wykonawca. e) udokumentowania zagospodarowania odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U.07.39.251) - w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia, f) przekazania materiału pochodzącego z rozbiórki do depozytu miejskiego - THERID Spółka z o.o. w Szczecinie, ul. Narzędziowa 37. g) pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie swojej siedziby, nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego. 5. Dopuszcza się zlecanie robót podwykonawcom. Zakres robót powierzonych podwykonawcom wykonawca winien określić w ofercie. 6. Dokumenty dostarczone przez Zamawiającego : 1) projekt budowlano - wykonawczy, 2) projekt stałej organizacji ruchu, 3) szczegółowe specyfikacje techniczne, 4) informacja BIOZ, 5) przedmiar robót. 7. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie z definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry, w formie odrębnego oświadczenia które należy dołączyć do oferty. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy : 1) Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie zgodne z ofertą cenową. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z umową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KANAL-BUD S.C. - Jerzy Łącki, Zenon Kontroniewicz, ul. 2-go Marca 6, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437215,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 254500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 254500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 359000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.