Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Rumia: Wykonanie przepustu na rzece Zagórska Struga w ciągu ul. Zielarskiej w Rumi
Numer ogłoszenia: 102137 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, fax 058 6796517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rumia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przepustu na rzece Zagórska Struga w ciągu ul. Zielarskiej w Rumi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przepustu na rzece Zagórska Struga w ciągu ul. Zielarskiej w Rumi w zakresie: 1/ przełożenia gazociągu Dn 90, 2/ wycinki drzew: a/ karczowania drzew o średnicy ponad 55 cm - szt. 4, b/ karczowania drzew o średnicy poniżej 55 cm - szt. 24, 3/ wykopania i zasypania tymczasowego koryta rzeki - m³ 616,10, 4/ rozbiórki kolidującego skrzydła mostu 22,9 + 43,2 - m³ 66,10, 5/ wybudowania i przełożenia cieku do tymczasowego koryta, 6/ rozbiórki pozostałych elementów istniejącego mostu: a/ rozbiórki pomostu betonowego - m³ 5,30, b/ rozbiórki poręczy stalowej - kg 32,10, 7/ wybudowania przepustu z blachy karbowanej oraz osadzeniem na palach ( wbicia pali prefabrykowanych o wym. 30x30 cm na głębokość 6 - 10 m) - m 210,00, 8/ wykonania ław fundamentowych - m³ 32,80, 9/ wykonania i zasypania wykopu - m³ 386,30, 10/ montażu elementów przepustu z blachy karbowanej - kg 1093,00, 11/ zamocowania bariery sztywnej - m 22,60, 12/ wykonania powłokowej izolacji bitumicznej - m 122,00, 13/ wykonania izolacji z geowłókniny z z geomembraną - m³ 91,30, 14/ wykonania nawierzchni gruntowej jezdni - m³ 470,60, 15/ wykonania wykopu - m³ 182,90, 16/ umocnienia koryta rzeki: a/ materacami kamiennymi - m² 88,50, b/ walcami kamiennymi - m 102,00, 17/ ukształtowania i umocnienia skarp nasypu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.26.22.11 - Wbijanie pali Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.11 - Wbijanie pali Oryginalny kod CPV: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) warunki formalne: Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: 1/ posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Powyższe warunki mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) warunki merytoryczne: 1/ dysponowanie środkami finansowymi lub kredytem (lub promesą kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, 2/ posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000 zł, 3/ zrealizowanie co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu robót drogowych polegających na wybudowaniu mostu lub przepustu oraz wartości każdego z kontraktów minimum 200.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków: 1/ z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1, pkt 1-4 ustawy PZP, b/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2/ Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a/ niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, f/ który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g/ nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Ocena ofert nastapi na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 3/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia dla kierowników robót w branży ogólnobudowlanej, gazowej oraz dla geodetów. Warunki wymienione w powyższym pkt 1 i 2 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunki wymienione w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym ust. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych powyżej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( z załączeniem uprawnień budowlanych dla kierownictwa robót we wszystkich branżach, które występują w niniejszym zamówieniu tj. ogólnobudowlana, gazowa oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także uprawnienia geodety w zakresie 1 i 2 (zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - tj. Dz. U z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, art. 43), 2/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu robót drogowych polegających na wybudowaniu mostu lub przepustu oraz wartości każdego z kontraktów minimum 200.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową /lub promesę kredytową/ wykonawcy, wystawionej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 200.000 zł. Warunki wymienione powyżej w pkt 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie, natomiast warunki wymienione w pkt 2 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że wysokość sumy gwarancyjnej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - przetargi - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.