Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Łódź: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Rad Osiedli działających na terenie Delegatury UMŁ Łódź-Widzew
Numer ogłoszenia: 102123 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Rad Osiedli działających na terenie Delegatury UMŁ Łódź-Widzew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup ciastek, cukierków, słodyczy, soków, wody mineralnej. Ogólna wartość zamówienia 3 743zł. Zamówienie jest częścią zamówienia realizowanego przez Miasto Łódź Urząd Miasta Łodzi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.90.00.00 - Napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie się odbywać na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź Widzew Al.Piłsudskiego 100 pok. 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 15:45, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódż Widzew Al.Piłsudskiego 100 pok. 68.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rdy Osiedla Stoki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, słodyczy, soków, wody mineralnej (ogółem 22 pozycje). Wartość zamówienia 1 347zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Stary Widzew.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, słodyczy i wody mineralnej (ogółem 7 pozycji). Wartość zamówienia 404zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Olechów-Janów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa słodyczy, ciastek, wody mineralnej (ogółem 8 pozycji). Wartość zamówienia 3 21 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Widzew Wschód.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, cukierków, soków, wody mineralnej (ogółem 7 pozycji). Wartość zamówienia 446 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Nowosolna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paluszków, soków (ogółem 4 pozycje). Wartość zamówienia 63 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa Artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Dolina Łódki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, cukierków, soków (ogółem 10 pozycji). Wartość zamówienia 389 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Mileszki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cukierków, soków, wody mineralnej (ogółem 9 pozycji). Wartość zamówienia 216 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Zarzew.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, cukierków, soków, wody mineralnej (ogółem 7 pozycji). Wartość zamówienia 426 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla Rady Osiedla Andrzejów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciastek, soków, wody mineralnej (ogółem 10 pozycji). Wartość zamówienia 131 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.