eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty budowlane w postaci adaptacji budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Jankego 274 w Katowicach na akademik dla słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Katowice: Roboty budowlane w postaci adaptacji budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Jankego 274 w Katowicach na akademik dla słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach
Numer ogłoszenia: 102113 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2029004, 2028635, fax 032 2029004 w. 305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w postaci adaptacji budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Jankego 274 w Katowicach na akademik dla słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w postaci adaptacji budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Jankego 274 w Katowicach na akademik dla słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach. 1/ Kod CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe i pozostałe, 2/ Kod CPV 45232410-9 - Instalacja kanalizacyjna, 3/ Kod CPV 45231300-8 - Instalacja wodociągowa, 4/ Kod CPV 45331100-7 - Instalacja c.o. 5/ Kod CPV 45331000-6 - Wentylacja, 6/ Kod CPV 45310000-3 - Instalacja elektryczna, 7/ Kod CPV 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych, komunikacyjnych linii energetycznych, Klasyfikacja Obiektów Budowlanych (KOB) - zbiór 12, podzbiór 123. Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych - 1130. 2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia, w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w: 1/ Projektach budowlano - wykonawczych (robót ogólnobudowlanych i drogowych, instalacji c.o., instalacji elektrycznej), 2/ Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (robót ogólnobudowlanych i drogowych, instalacji c.o., instalacji elektrycznej), 3/ Przedmiarach robót (robót ogólnobudowlanych i drogowych, instalacji c.o., instalacji elektrycznej), stanowiących Załącznik Nr 2 do \SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA\ - określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje materiał inny niż wskazany przez Zamawiającego (równoważny), zobowiązany jest (w celach porównawczych) dołączyć do oferty dokumentację, w której w szczególności zawarte będą dane techniczne proponowanego materiału. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany materiał równoważny nie może posiadać parametrów technicznych (jakościowych) gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego w \Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia\ Nr 7/ZP/2007\. Komisja Przetargowa powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania, na podstawie ww. dokumentów dokona oceny równoważności proponowanych w ofercie materiałów z materiałami wskazanymi w SIWZ. 4. W przypadku gdy Wykonawca w kosztorysie ofertowym przedstawi materiał bez określenia: parametrów technicznych i/lub nazwy handlowej i/lub nazwy producenta, odpowiednio do określenia materiału dokonanego przez Zamawiającego w PRZEDMIARZE ROBÓT oraz SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zastosuje materiał stosownie do opisów zawartych w PRZEDMIARZE ROBÓT, SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PROJEKCIE BUDOWLANO - WYKONAWCZYM. 5. Obiekt będący przedmiotem zamówienia znajduje się na terenie zamkniętym Szkoły Policji w Katowicach, położonym w Katowicach przy ul. Gen. Jankego 276 (patrz par. 79 wzoru umowy) . Teren budowy opisany został szczegółowo w par. 20 wzoru umowy. 6. WYKONAWCA obowiązany jest ubezpieczyć przedmiotowe roboty budowlane, stosownie do wymogów określonych w par. 37 projektu umowy. 7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe (w tym ustawowo wolne), udostępniając Wykonawcy przedmiot robót. 8. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na niżej wymienione roboty: 1/ Kod CPV 45232410-9 - Instalacja kanalizacyjna, 2/ Kod CPV 45231300-8 - Instalacja wodociągowa, 3/ Kod CPV 45331100-7 - Instalacja c.o. 4/ Kod CPV 45331000-6 - Wentylacja, 5/ Kod CPV 45310000-3 - Instalacja elektryczna,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wadium wnoszone jest w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, w wysokości - 30.000 /trzydzieści tysięcy/ złotych. 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lipca 2007 roku, do godz. 10.00. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: INVEST BANK O / Katowice Nr 50 1680 1017 0000 3000 0354 2143. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na druku gwaranta i zawierać następujące elementy: 1/ nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), 2/ nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), 3/ nazwę Gwaranta, 4/ określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją (należy wyszczególnić, której lub których części zamówienia dotyczy gwarancja wadialna) , 5/ sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych SIWZ, c/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty wadium. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np. przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta) jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. Jedynym dopuszczalnym żądaniem może być potwierdzenie, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu Beneficjenta upoważniona jest do jego reprezentowania. Potwierdzeniem tym są poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie: Regulaminu Szkoły, decyzji kompetencyjnej oraz rozkazu o mianowaniu Komendanta Szkoły bądź też rozkazy o mianowaniu zastępców działających z jego upoważnienia lub w zastępstwie. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, należy złożyć w kasie Szkoły - budynek \D\, pokój nr 32 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lipca 2007 roku, do godz. 10.00. Nie wniesienie wadium, równoznaczne będzie z wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1/ Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1/ Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (w okresie od dnia 15 czerwca 2002 roku do dnia 14 czerwca 2007 roku), co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 1.200.000 /jeden milion dwieście tysięcy/ złotych brutto. 2/ Dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, stosownie do wymogów określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz.1118),), w szczególności mogących wykonywać obowiązki kierownika budowy i kierowników robót w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1/ Posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 750.000 /siedemset pięćdziesiąt tysięcy/ złotych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku \Prawo zamówień publicznych\. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszego SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły \spełnia - nie spełnia\. UWAGA! Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu nieograniczonym spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ramach zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605/, składa odpowiednio do wskazanych w pkt. 2 dla podmiotów \krajowych\, jeden lub więcej n/w dokumentów: A/ Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. B/ Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (w okresie od dnia 15 czerwca 2002 roku do dnia 14 czerwca 2007 roku) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ). Roboty budowlane, których wartość przekraczała bądź była równowartością 1.200.000 /jeden milion dwieście tysięcy/ złotych brutto winny być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 2) Wykazu pracowników nadzoru budowlanego uprawnionych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 roku, Nr 156, poz.1118), w szczególności kierownika budowy, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z uwagi na to, że dokument ten stanowi podstawę do stwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ, Zamawiający zastrzega, że z informacji tej winna wynikać konkretna kwota.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, 40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, bud D pok.33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Finansów, budynek administracyjny \D\, pokój Nr D-04 do dnia 10 lipca 2007 roku, do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.