eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Przebudowa i modernizacja budynku przychodni w Publicznym Zespole Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Żmigród: Przebudowa i modernizacja budynku przychodni w Publicznym Zespole Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie
Numer ogłoszenia: 102111 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie , ul. Lipowa 4, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853514, faks 071 3853514 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja budynku przychodni w Publicznym Zespole Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i modernizacja budynku przychodni w Publicznym Zespole Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie polega na przeprowadzeniu prac na poszczególnych kondygnacjach: 1. Piwnica: a) Adaptacja pomieszczenia gospodarczego na myjnie pojemników ze stanowiskiem suszenia, magazyn chłodnia pojemników z odpadami, b) adaptacja pomieszczenia gospodarczego na pomieszczenie socjalne sprzątaczek, pomieszczenie porządkowe ze zlewem i regałem na środki czystości, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych posadzek, nowych tynków po wcześniejszym zastosowaniu i wykonaniu wszystkich zabiegów zaleconych w ekspertyzie budowlanej łącznie z zewnętrzna opaską kostki brukowej wokół budynku, d) pomieszczenia piwnicy wymagają robót związanych z izolacją poziomą murów ceglanych wykonywaną metodą iniekcji niskociśnieniowej oraz pokrycia zawilgoconych i zasolonych ścian paro przepuszczalnych tynkiem renowacyjnym w celu osuszenia murów. 2. Parter: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV i drzwi drewniane dwuskrzydłowe na jednoskrzydłowe dźwiękoszczelne o wymiarach 90 x 210. b) demontaż płyty balkonowej od strony podwórza, c) wymiana wykładzin podłogowych na tarket, d) gipsowanie ścian i sufitów, malowanie. 3. Piętro: a) Wydzielenie ściankami działowymi murowanymi lub z płyt gipsowo - kartonowych punktu sterylizatorni przy chirurgicznym gabinecie zabiegowym, pomieszczenia gipsowni, poczekalni, sanitariatu, pomieszczenia socjalnego oraz przy laboratorium analitycznym, punktu pobierania krwi i pomieszczenia analitycznego , wydzielenia poczekalni i gabinetu pielęgniarki szkolnej, b) wykonanie w ściankach działowych punktu sterylizatorni, gipsowni i w gabinecie pielęgniarki szkolnej naświetli, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV, d) wymiana drzwi na jednoskrzydłowe dźwiękoszczelne 90 x 210, e) wymiana wykładzin na PCV - tarket, f) wyłożenie płytkami ceramicznymi pomieszczeń gipsowni, sanitariatów, sterylizatorni, laboratorium analityczne, ciągów technologicznych w pomieszczeniach socjalnych, ekranów przy umywalkach, g) gipsowanie ścian I sufitów, h) malowanie, i) wyłożenie płytkami mrozoodpornymi posadzek w loggiach od strony frontowej. 4. Poddasze: a) w części analitycznej wydzielenie z gabinetu dyrektora pomieszczenia gospodarczego ścianką z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu drewnianym lub z profili stalowych, b) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, c) wymiana stolarki drzwiowej na dźwiękoszczelną jednoskrzydłową 90/210, d) wykonanie obudowy w postaci szaf do umywalek w pomieszczeniu administracyjnym i gabinecie dyrektora, e) wyłożenie płytkami ceramicznymi węzła sanitarnego, pomieszczenia gospodarczego i ekranów nad umywalkami, f) gipsowanie ścian i sufitów, g) wyłożenie wykładziną PCV-tarket posadzek we wszystkich pomieszczeniach, h) malowanie. Przedmiot zamówienia zawiera także prace związane z instalacjami sanitarnymi: Należy wykonać instalację wodną, instalację kanalizacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej w modernizowanej części budynku przychodni Publicznego Zespołu Zakładów Ambulatoryjnych w Żmigrodzie. Ponadto należ wykonać instalacje elektryczne: - instalacje oświetlenia podstawowego, - instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, - instalacje gniazd wtykowych 230V, - wewnętrzne linie zasilające, - instalacje grzewcza suszarek, - instalacje siłowe, - zasilanie wentylacji, - instalacje logiczne i tel-kom., - instalacje połączeń wyrównawczych, - rozdzielnice, - rozdzielnice główna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej roboty budowlanej podobnej polegającej na budowie, remoncie, modernizacji, przebudowie budynku o wartości min. 500 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni a do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zla-zmigrod.ibip.wroc.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Lipowa 4, 55-140 Żmigród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Lipowa 4, 55-140 Żmigród - pokój nr 43.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.