eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa umundurowania służbowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Toruń: Dostawa umundurowania służbowego
Numer ogłoszenia: 102111 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, faks 0-56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania służbowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części (pięć zadań) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4, 18.40.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7, 18.23.54.00-9, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.33.20.00-5, 18.42.30.00-0, 18.44.10.00-2, 18.42.20.00-3, 18.23.53.00-8, 18.81.50.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewoduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, w którym Wykonawca na podstawie art. 26 ust.2 b uPzp będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie ww. warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów jest zobowiązany do przedłożenia informacji o banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunki podmioty na zdolnościach których polega Wykonawca, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza -za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo w przypadku, gdy:-Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym,-Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową,-Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.bip.net.pl; www.izbacelna.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. nr 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. nr 2 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szycie składników umundurowania służbowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szycie składników umundurowania służbowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. spodnie męskie - 258 szt., 2. spódnica - 172 szt., 3. spodnie damskie - 22 szt., 4. kamizelka służbowa - 96 szt., 5. marynarka męska- 126 szt., 6. marynarka damska - 94 szt., 7. czapka służbowa męska - 132 szt., 8. czapka zimowa - 189 szt., 9. kapelusik damski - 97 szt., 10. krawatka - 90 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.54.00-9, 18.44.33.20-5, 18.33.20.00-5, 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszul służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszul służbowych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. koszula miętowa, długi rękaw, męska - 206 szt., 2. koszula miętowa, krótki rękaw, męska - 218 szt., 3. koszula biała, długi rękaw, męska - 124 szt., 4. koszula biała, krótki rękaw, męska - 130 szt., 5. koszula miętowa, długi rękaw, damska- 184 szt., 6. koszula miętowa, krótki rękaw, damska- 197 szt., 7. koszula biała, długi rękaw, damska- 92 szt., 8. koszula biała, krótki rękaw, damska - 94 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kurtek służbowych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres:kurka służbowa - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów, sznurów galowych oraz dystynkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów, sznurów galowych oraz dystynkcji wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. sweter typu polar - 206 szt., 2. szal polarowy- 165 szt., 3. krawat służbowy męski - 116 szt., 4. sznur galowy- 220 szt., 5. dystynkcje - 440 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.23.53.00-8, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa butów, pasków do spodni i rękawic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butów, pasków do spodni i rękawic wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. półbuty męskie - 103 pary, 2. rękawice damskie - 63 pary, 3. rękawice męskie - 107 par, 4. pasek do spodni - 163 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.81.50.00-5, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.