eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa infrastruktury technicznej ( infrastruktura blade, serwery, półka do macierzy, oprogramowanie ) na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Olsztyn: Dostawa infrastruktury technicznej ( infrastruktura blade, serwery, półka do macierzy, oprogramowanie ) na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
Numer ogłoszenia: 102048 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infrastruktury technicznej ( infrastruktura blade, serwery, półka do macierzy, oprogramowanie ) na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego infrastruktury technicznej na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ w następującym asortymencie : a) Część I - Oprogramowanie : Red Hat Enterprise Linux 5 Basic (2 procesory), 3 lata wsparcia. - 2 szt; VMware Infrastructure 3 Enterprise Edition (ze wsparciem na 1 rok) - 2 szt. b) Część II - Technologia Blade : Infrastruktura blade, Zarządzanie infrastrukturą serwerów Blade, Serwery typu blade - 4 sztuki, c) Część III - Półka do macierzy dyskowej w celu dokonania rozbudowy posiadanej macierzy NetApp FAS2020 (z dwoma kontrolerami) o dodatkową półkę dyskową. 2. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt i urządzenia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy licząc od daty ich odbioru . 4. Gwarantowany czas usunięcia awarii liczony od momentu zgłoszenia awarii nie może być dłuższy niż : - Infrastruktura Blade : serwis w miejscu instalacji z gwarantowanym czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego, - Switch FC : gwarantowany czas naprawy 6 godzin - Serwery Blade : serwis w miejscu instalacji z gwarantowanym czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : na część I w wysokości: 1 000 PLN, na część II w wysokości: 3 000 PLN, na część III w wysokości: 2 500 PLN. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - III ) łączna wysokość wadium wynosi 6 500,00 zł. ( sześć tysięcy, pięćset złotych ) .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na jednorazowej dostawie sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości zrealizowanej dostawy równej co najmniej 150 000 PLN ( z VAT). Spełnienie w/w warunku wymagane jest od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. Spełnienie w/w warunku wymagane jest od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE - wg zał. nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. Dokument dotyczy tylko części II oraz III zamówienia . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. Dokument wspólny dla wszystkich części . 3) Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Dokument dotyczy części II i III zamówienia . 4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). Dokument dotyczy tylko części II i III zamówienia . 5) Aktualna na dzień składania ofert polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. W/w dokument wymagany jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokument wspólny dla wszystkich części ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy zostanie bezpłatnie przesłana w formie papierowej ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 22.04.2009 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia całość niniejszego zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom . 5. Znak sprawy : ZP.G.3410-43/2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - Oprogramowanie : a) Red Hat Enterprise Linux 5 Basic (2 procesory), 3 lata wsparcia. - 2 szt. b) VMware Infrastructure 3 Enterprise Edition (z wsparciem na 1 rok) - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technologia Blade.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Technologia Blade : a) Infrastruktura blade b) Zarządzanie infrastrukturą serwerów Blade c) Serwery typu blade (4 sztuki) d) Wymagane warunki serwisowe. Szczegółowy opis części II zawarty jest w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.21.72.00-5, 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Półka do macierzy dyskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Półka do macierzy dyskowej: a) W celu dokonania rozbudowy posiadanej macierzy NetApp FAS2020 (z dwoma kontrolerami) o dodatkową półkę dyskową. b) Wymagania : - 14 sztuk dysków 300GB Fibre Chanel; - Elementy potrzebne do podłączenia półki do kontrolerów macierzy (odległość połączenia 5m). - Gwarancja 36 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.