eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto nad Pilicą › Usługa ubezpieczenia Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz podległych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Nowe Miasto nad Pilicą: Usługa ubezpieczenia Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 10202 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą , pl. O. H. Koźmińskiego 1/2, 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 6741098 w. 22, faks 48 6741179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowemiasto.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz podległych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ PIERWSZA 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 4.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 5.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 6.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami 7.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia składowiska odpadów 8.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych - ZAKRES I 9.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych - ZAKRES II CZĘŚĆ DRUGA 1.ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM) 2.ubezpieczenie Auto Casco 3.ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadów kierowcy i pasażerów (NNW) Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawców ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części lub na cały przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - warunki ubezpieczenia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 20 % 2.Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w ramach zamówienia podstawowego, musi w zamówieniach uzupełniających stosować stawki nie wyższe niż w zamówieniu podstawowym. Składka będzie przeliczana w systemie pro rata temporis za każdy dzień udzielanej ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca nie będzie także stosował składek minimalnych. 3.Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających obejmuje w szczególności: a)objęcie ochroną nowo nabytych przedmiotów ubezpieczenia oraz zwiększenie sum ubezpieczenia majątku wynikające z zastosowania klauzuli automatycznego pokrycia, która została zdefiniowana w opisie przedmiotu zamówienia. b)objęcie ochroną nowo nabytych przedmiotów ubezpieczenia oraz zwiększenie sum ubezpieczenia majątku w okresie ubezpieczenia w takim stopniu, który uniemożliwia zastosowanie klauzuli automatycznego pokrycia zdefiniowanej w opisie przedmiotu zamówienia. c)objęcie ochroną nowo nabytych pojazdów w okresie trwania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 wraz z poź. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wymienionych w pkt. 6 ppkt. 1 SIWZ. Treść załączonych dokumentów musi jednoznacznie wskazywać na fakt, iż Wykonawca spełnia przedmiotowe warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wymienionego w pkt. 6 ppkt. 1a SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w stanie zagwarantować sprawny i szybki proces bieżącej obsługi, likwidacji zgłaszanych szkód oraz dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wymienionego w pkt. 6 ppkt. 1a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w stanie zagwarantować sprawny i szybki proces bieżącej obsługi, likwidacji zgłaszanych szkód oraz dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wymienionego w pkt. 6 ppkt. 1a SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 wraz z poź. zm.), na dzień 31.12.2012 roku lub późniejszy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wymienionego w pkt. 6 ppkt. 1a SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Poprawnie wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 6 i/lub 7 do SIWZ. 2. Oryginał lub podpisaną i potwierdzoną przez mocodawcę formułą Za zgodność z oryginałem lub notarialnie kopię pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę. 3. Ogólne Warunki Ubezpieczeń (OWU) - wymóg dotyczy wszystkich rodzajów ubezpieczeń, które są przedmiotem postępowania, za wyjątkiem ubezpieczeń obowiązkowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. a)Zmiany zostaną dokonane na pisemny wniosek Zamawiającego. b)Zmiany mogą dotyczyć: rodzaju i zakresu ubezpieczenia jakie mogą wynikać ze zmian obowiązujących przepisów prawnych i,lub istotnych z uwagi na charakter działalności Zmawiającego stosunków umownych, które obligują go do zawarcia innego rodzaju ubezpieczenia niż przewidziane w umowie, rezygnacji z zawartej umowy ubezpieczenia (polisy) będącej przedmiotem zamówienia w wyniku zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego lub likwidacji jednostki organizacyjnej, rozszerzenie zawartej umowy ubezpieczenia (polisy) będącej przedmiotem zamówienia o ubezpieczenie nowo utworzonej jednostki (np. w wyniku zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego) w zakresie prowadzonej działalności oraz rozszerzenie o ubezpieczenie mienia, w posiadaniu którego jest w.w jednostka z zachowaniem stawek zastosowanych w ofercie. Zapis dotyczy zarówno ubezpieczeń tzw. wspólnych jak i dedykowanych poszczególnym jednostkom. harmonogramu płatności i wysokości poszczególnych rat składki, rodzaju wartości ubezpieczenia, według której podano mienie do ubezpieczenia i związanej z tym zmiany wysokości sumy ubezpieczenia, zmniejszenia sumy ubezpieczenia majątku zgłoszonego do ubezpieczenia jakie miało miejsce w okresie pomiędzy zebraniem danych do SIWZ a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia wynikającego z SIWZ. Zwrot składki wynikający z w.w zmian będzie naliczany w systemie pro rata temporis za każdy dzień wyłączenia danego mienia z zakresu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej. zmniejszenia sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. Zwrot składki wynikający z w.w zmian będzie naliczany w systemie pro rata temporis za każdy dzień wyłączenia danego mienia z zakresu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej. c)Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zostaną wprowadzone pisemnie w formie aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brokers Union Sp. z o.o., ul. Antoniego Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław, e-mail: m.sikora@brokersunion.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Pl.O.H. Koźmińskiego 1/2, 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ PIERWSZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 4. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 5. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 6. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami 7. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia składowiska odpadów 8. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych - ZAKRES I 9. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych - ZAKRES II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe warunki ubezpieczenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ DRUGA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA 1. ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Posiadaczy Pojazdów Mechanicznych (OCPPM) 2. ubezpieczenie Auto Casco 3. ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadów kierowcy i pasażerów (NNW).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.