eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017-2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10201 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Białystok: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351202-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355365-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 51500000000, ul. ul. Słonimska  1, 15950   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65, e-mail zzp@um.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017-2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OBU-IV.271.41.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (formularz cenowy, stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materiałów i ich przewidywaną ilość. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin "nowe" użyty w opisie przedmiotu oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykaz lokalizacji, do których będą realizowane dostawy materiałów biurowych: 1)Białystok, ul. Słonimska 1 2)Białystok, ul. Słonimska 2/2 3)Białystok, ul. Słonimska 8 4)Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 5)Białystok, ul. I Armii W.P. 2/2 6)Białystok, ul. J. Kilińskiego 6 7)Białystok, ul. Nowy Świat 4 8)Białystok, ul. Lipowa 16 9)Białystok, ul. Kościelna 1A 10)Białystok, ul. Bema 60/1 11)Białystok, ul. Składowa 11 12)Białystok, ul. Waryńskiego 32A 13)Białystok, ul. Legionowa 7 14)Białystok, ul. Warszawska 3 15)Białystok, ul. Warszawska 38/5 16)Białystok, ul. Warszawska 21 17)Białystok, ul. Świętojańska 22 18)Białystok, ul. Dobra 3 19)Białystok, ul. Dr. I Białówny 11 20)Białystok ul. Zamenhofa 5C 2.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych. 3.Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie, w ciągu 3 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii zamówienia. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanego przez Zamawiającego każdorazowo miejsca. 4.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazania na inną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5.W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 2 do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy. 7. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV: 30197600-2, 30197000-6, 31440000-2, 30234200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT489925.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Plus Ewa i Krzystof Jatel Sp.j.,  ,  ul. Przędzalniana 8,  15-688,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 606814.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 606814.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 652316.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.