eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa środków czystości i materiałów na porzeby stołówki, znak sprawy 12/SZP/żywn./08.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Koszalin: Dostawa środków czystości i materiałów na porzeby stołówki, znak sprawy 12/SZP/żywn./08.
Numer ogłoszenia: 102018 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax 094 3437730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i materiałów na porzeby stołówki, znak sprawy 12/SZP/żywn./08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego środków czystości i materiałów na porzeby stołówki o wymaganiach użytkowych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym: 1. Środek biologiczny o właściwościach wiążących i niszczących zapachy kuchenne typu NE-O-DOR lub równoważny, opakowanie do 5 l - 50 kg 2. Gąbka duża do szorowania naczyń i urządzeń kuchennych skuteczna do usuwania spieczonych zabrudzeń z profilowanym uchwytem, rozmiar ok. 70x130 mm - 500 szt. 3. Druciak nierdzewny do szorowania urządzeń i naczyń kuchennych - 300 szt. 4. Szczotka ryżowa, plastikowa do szorowania naczyń i urządzeń kuchennych z uchwytem typu żelazko - 50 szt. 5. Czepek jednorazowy włókninowy biały rozmiary - 600 szt. 6. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych, środek do trudno usuwalnych zabrudzeń w zakresie sanitarnym i kuchennym do wszystkich zmywalnych urządzeń w łazience i kuchni jak płytki ceramiczne, armatura, wanny, zlewozmywaki, baseny, WC nie powodujący zarysowań, opakowanie jedn. max. 1kg. np. typu CIF CUPER CREAM lub równoważny - 180 kg 7. Ścierka gąbczasta wzmocniona do profesjonalnego zastosowania, 4 kolory po 200 szt. (czerwona, zielona, żółta, pomarańczowa) - 800 szt. 8. Rękawice jednorazowe, rozmiar S,M, L,XL wykonane z folii HDPE pakowane po 100 szt. - 30 opk. 9. Reklamówki z folii HDPE, wymiary 42 x 80 pakowane po 100 szt.- 200 opk. 10. Mata dezynfekcyjna klejąca skutecznie zatrzymująca zanieczyszczenia do pomieszczeń o zwiększonych wymogach sanitarno-higienicznych do kleju dodany środek zapobiegający rozwojowi mikroustrojów, rozmiar 600x1150 pakowana do 50 szt. w opakowaniu razem 400 szt. pozwalająca na swobodny ruch pieszy i kołowy - 8 opk. 11. Papier pakowy biały, przeznaczony do pakowania wyrobów z branży spożywczej, atest PZHiŻ, rozmiar 40x60 w ryzach do 10 kg - 500 kg 12. Chlorek sodu (tabletki do zmiękczania wody), worki do 25 kg - 400 kg. 13. Serwetki gastronomiczne białe równe gładkie, rozmiar 15x15 cm a 500 szt. opakowanie - 2500 opk. 14. Ręcznik jednorazowy biały dwuwarstwowy typu kuchennego, rozmiar A 2 - 800 szt. 15. Ręcznik papierowy w roli, trzywarstwowy perforowany miękki biały, wysokość minimum 40 cm, długość minimum 150 metrów - 70 szt. 16. Woreczki z folii do pakowania żywności z HDPE, rozmiar 20x25 a 1000 - 300 opk. 17. Ochraniacze na buty z folii zgodne z wymogami HACCP - 200 opk. 18. Płyn do naczyń skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia typu kuchennego typu Ludwik lub równoważny, opakowanie do 5 l - 600 l. 19. Preparat chlorowy w płynie do dezynfekcji powierzchni o działaniu bakteriologicznym, grzybobójczym oraz wirusobójczym typu Eau de Javel lub równoważny - 200 l 20. Środek do czyszczenia urządzeń chłodniczych bez potrzeby rozmrażania zgodny z systemem HACCP, typu FREEZER CLEANER lub równoważny, opakowanie do 5 l - 50 l 21. Środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach zapobiegający powstawaniu osadów wapiennych, typu CLINMAT BRILLIANT lub równoważny, opakowanie do 5 l - 100 l 22. Obrusy z folii na sale konsumenckie do stołówek, wymiar 120x120 z nadrukiem lub kolorowe - 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 21.21.40.00 - 21.21.40.00 Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.12.24.00 - Wykładziny podłogowe i maty z gumy wulkanizowanej Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.22.10.00 - Torebki i torby z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 25.24.90.00 - Odzież z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Oryginalny kod CPV: 28.51.20.00 - Metalowe wyroby stołowe, kuchenne lub artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 36.67.32.00 - Szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.42.00 - Szczotki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35245,8 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MIWO Leśniewski Wojciech & Michał Spółka Cywilna, ul. Wojska Polskiego 66/1/8, 60-628 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28620.00
  • Oferta z najniższą ceną: 28620.00 / oferta z najwyższą ceną: 28745.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.