eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Doposażenie budynku do praktycznej nauki zawodu i pracowni mechatronicznych -2 CzęściCzęść 1 - "Doposażenie pracowni mechatronicznych" Część 2 - "Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej" dla potrzeb Projektu "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18.



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 101952 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Myszków: "Doposażenie budynku do praktycznej nauki zawodu i pracowni mechatronicznych -2 Części: Część 1 - "Doposażenie pracowni mechatronicznych" Część 2 - "Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej" dla potrzeb Projektu "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego -RIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19917700000, ul. ul. E. Kwiatkowskiego 18, 42300 Myszków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 034 313 28 40, faks 034 313 28 40, e-mail kwiatkowski@myszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Doposażenie budynku do praktycznej nauki zawodu i pracowni mechatronicznych -2 Części: Część 1 - "Doposażenie pracowni mechatronicznych" Część 2 - "Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej" dla potrzeb Projektu "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZS1.272.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest "Doposażenie budynku do praktycznej nauki zawodu i pracowni mechatronicznych". W ramach przedmiotu zamówienia dostawą objęte jest doposażenie: pracowni mechatronicznych, pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1- "Doposażenie pracowni mechatronicznych" Część 2 - "Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej". Zamówienie jest realizowane dla potrzeb Projektu "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18. Projekt "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego -RIT. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dla Części 1 i Części 2 zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.1 Szczegółowe wymagania w zakresie zamówienia określonego w Części 1 SIWZ - "Doposażenie pracowni mechatronicznych", w Części 2 SIWZ " Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej": 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzach ofertowych (Załącznik Nr 2.1 do SIWZ, Załącznik Nr 2.2 do SIWZ) pełnego opisu oferowanego sprzętu/urządzenia wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane doposażenie spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca. 2. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion używania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ z kartami gwarancyjnymi wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem. 5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia musza odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia - muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ. 6. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz serwis gwarancyjny. 7. Dostawa doposażenia do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym. 8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim. 10. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 6 do SIWZ w zakresie Części 1 i Załącznik Nr 7 w zakresie Części 2 zamówienia. 11. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) Część 1 Doposażenie pracowni mechatronicznych 42000000-6 Obrabiarki 39181000-4 Stoły laboratoryjne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny Część 2 Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej 31712331-9 Fotoogniwa 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 3.2 Podwykonawcy (dotyczy Części 1, Części 2 zamówienia) 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2.1 do SIWZ i Załącznik Nr 2.2 do SIWZ) - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 10 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2.1 do SIWZ - część 1, Załącznik Nr 2.2 - część 2)- w zależności, o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 1 : Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć doposażenie do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ w terminie do 100 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia w zakresie Części 2: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie minimalnie 20 dni a maksymalnie 60 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia w Części 2 postępowania stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15.2.2 SIWZ). Kryteria oceny ofert dla Część 1 zamówienia: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem: L.p. Kryterium Znaczenie kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów 1. Cena łączna brutto realizacji zamówienia 60 60 2. Okres gwarancji 40 40 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt. 15.1.1. Cena łączna brutto realizacji zamówienia - 60% (C). Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C gdzie: S - Suma punktów przyznanych ofercie - max. 60 punktów C - ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) - max. 60 punktów Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60. Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru: C= (Cn/Cb) x 60 gdzie: C - ilość punktów dla kryterium ceny Cn - najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia wśród ważnych ofert Cb - łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 15.1.2. Okres gwarancji - 40 % (G). Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji, wpisanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik Nr 2.1 do SIWZ). Zamawiający zaznacza, iż: a) Minimalny wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące, b) Maksymalny punktowany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy. c) Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. d) Okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru jakościowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. (G) = Okres gwarancji - waga kryterium 40% Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji, wpisanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2.1do SIWZ). Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące . Punktacja będzie obliczana według wzoru: Wartość punktowa (G) = (Gb/Gmax) x 40 gdzie: Gb - okres gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie. Gmax - maksymalny punktowany okres gwarancji - 60 miesięcy Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.1 do SIWZ) okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie udzieli minimalnego, wymaganego okresu gwarancji i oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.1 do SIWZ) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, zamawiający uzna, że wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w niepełnych miesiącach, Zamawiający odrzuci cyfry po przecinku i przydzieli punkty za pełne miesiące. Punkty za gwarancję przyznawane będą do maksymalnego okresu 60 miesięcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.1 do SIWZ) okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, punkty będą liczone jak dla okresu 60 miesięcy. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: - cenę łączną brutto realizacji zamówienia - okres gwarancji w oparciu o następujący wzór: P= C +G Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Kryteria oceny ofert dla Części 2 zamówienia: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem: L.p. Kryterium Znaczenie kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów 1. Cena łączna brutto realizacji zamówienia 60 60 2. Termin realizacji zamówienia 40 40 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt. 15.2.1. Cena łączna brutto realizacji zamówienia - 60% (C). Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C gdzie: S - Suma punktów przyznanych ofercie - max. 60 punktów C - ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) - max. 60 punktów Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60. Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru: C=(Cn/Cb) x 60 gdzie: C-ilość punktów dla kryterium ceny Cn - najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia wśród ważnych ofert Cb - łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 15.2.2 Termin realizacji zamówienia - 40 % (T). Punkty za kryterium "Termin realizacji zamówienia" zostaną przyznane na podstawie terminu wskazanego przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.2 do SIWZ). Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna Wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów podanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 20 dni, maksymalny 60 dni od dnia zawarcia umowy. W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Sposób obliczenia punktacji: Termin realizacji zamówienia* - 40 % Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=T gdzie: S - Suma punktów przyznanych ofercie - max. 40 punktów T - ilość punktów za termin realizacji zamówienia - max. 40 punktów Oferentom przyznana zostanie ilość punktów wg wzoru: gdzie: T -ilość punktów dla kryterium termin realizacji zamówienia Tnb - minimalny termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ - Tn - termin realizacji zamówienia w ofercie badanej Zamawiający zaznacza, iż minimalny termin dostarczenia przedmiotu zamówienia wynosi 20 dni, natomiast maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi: 60 dni w części Nr 2 .Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia nie później niż w terminie wskazanym w niniejszej SIWZ przez zamawiającego. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.2 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie 60 dniowy termin realizacji zamówienia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2.2 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia krótszego niż 20 dni i dłuższego niż 60 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: - cenę łączną brutto realizacji zamówienia - termin realizacji zamówienia w oparciu o następujący wzór: P= C + T Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 31712331-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Doposażenie pracowni mechatronicznych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt 7, art.92 ust.2 oraz art.93 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm) Zamawiający poinformował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 1 w trybie przetargu nieograniczonego Nr ZS1.272.6.2016 pn.: "Doposażenie budynku do praktycznej nauki zawodu i pracowni mechatronicznych" 2 Części: Część 1 - "Doposażenie pracowni mechatronicznych", Uzasadnienie Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 1, gdyż najkorzystniejsza oferta firmy Festo Sp. z o.o., ul. Mszczonowska 7, 05-090 Raszyn Janki k/Warszawy złożona dla Części 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Doposażenie pracowni urządzeń i systemów energetyki odnawialnej"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8055
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, micro@micro.pl, ul. Lipowa 1, 48-385, Otmuchów, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9901,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9901,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9901,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.