eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont pokrycia dachowego głównego budynku Sądu Rejonowego w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Elbląg: Remont pokrycia dachowego głównego budynku Sądu Rejonowego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 101951 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Elblągu, ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6112230, 6112806, fax 0-55 6424591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego głównego budynku Sądu Rejonowego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu głównego budynku Sądu Rejonowego w Elblągu wraz z jego dociepleniem i wymianą pokrycia z papy o powierzchni 634 m2 . Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie prac dekarskich dachu budynku a w szczególności: Pokrycie dachu: demontaż warstwy papy termozgrzewalnej, demontaż warstwy styropianu, demontaż 4 warstw papy asfaltowej, oczyszczenie podłoża betonowego z resztek papy, wywóz materiałów z demontażu i ich utylizacja, miejscowe wyrównanie podłoża betonowego wykonanie systemu izolacji dachu typu : IZOLMAT NR 1, lub systemu równoważnego, tj.: - impregnacja podłoża impregnatem asfaltowym, - wykonanie paroizolacji z papy zgrzewalnej, - wykonanie termoizolacji z płyt styropianowych typu (IZOLDACH S) FS 100 (EPS 200) oklejonymi papą. Płyty styropianowe frezowane o grubości 15 cm, mocowane do podłoża metodą klejenia. - ułożenie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej typu IZOLMAT PLAN PYE G200 S4. - ułożenie papy zgrzewalnej wierzchniego krycia typu IZOLMAT PLAN protection PYE PV 250 S5 SS. Wymiana obróbek blacharskich, tj. ogniomurów, kominów, pasa nadrynnowego. Otynkowanie kominów. Wymiana rynien i rur spustowych. Wymiana instalacji odgromowej. Wymiana wyłazu dachowego , oraz montaż składanych schodów wyłazowych. Montaż daszków nad bocznymi wejściami do budynku - daszki z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 3. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umów. 4. Przygotują ofertę z zgodnie z wytycznymi: a. Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką zgodnie z drukiem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. Formularz ofertowy dołączony do oferty musi być przedstawiony w formie pisemnej. c. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. d. Ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis celem jej identyfikacji. e. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami w prawym dolnym rogu strony. f. Wszystkie strony oferty winny być złączone w sposób trwały uniemożliwiający ich rozłączenie bez naruszenia integralności oferty. g. Oferta winna zawierać spis treści. h. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. i. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane niniejszą SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez wprowadzania do ich treści zmian czy dodawania jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony Wykonawcy. j. Ceny oferty muszą być podane w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. k. Wykonawca ponosi koszty związane z udziałem w postępowaniu. Brak spełnienia któregokolwiek z powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 1 i art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie winna zawierać oferta: 1. Druk oferty zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , a także projekt umowy -załącznik nr 5. 2. kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 3 do specyfikacji 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. - załącznik nr 4. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 4.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.2 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , o porównywalnym zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia o wartości min. 150 tys. zł netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje,protokoły odbioru robót. Załącznik nr 6 do SIWZ; 4.4 Wykaz osób, które Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Załącznik nr 7; 4.5 Stosowne uprawnienie kierownika budowy robót oraz aktualny na dzień złożenia ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 4.6 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. co najmniej od maja do końca roku 2008 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, 3.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3, 3.4 i pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie oferenta z postępowania. Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 i art. 24 ust.1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.. W związku z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówieniach publicznych uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie komisji przetargowej. Zastrzeżeniu mogą podlegać tylko i wyłącznie te informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.. Zastrzeżenie w formie pisemnej winno wskazywać, które strony złożonej oferty zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz winny być one zabezpieczone w odpowiedni sposób przez wykonawcę przed możliwością zapoznania się ich treścią poprzez osoby spoza komisji przetargowej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Elblągu ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg Oddział Gospodarczy pok. nr 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Elblągu ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg Oddział Gospodarczy pok. nr 225.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.