Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Zarzecze: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 101947 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarzecze , Zarzecze 175, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529 w. 21, faks 016 6401579.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7, 44.41.10.00-4, 39.71.30.00-3, 44.11.22.00-0, 39.00.00.00-2, 39.51.54.00-9, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.19.70.00-6, 35.11.13.00-8, 33.14.16.23-3, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.50.00-0, 30.12.13.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazarzecze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż placów zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy: 1) Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach, 2) Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.70-0, 37.53.52.30-8, 37.53.51.00-8, 37.53.52.10-2, 37.53.52.50-4, 37.53.52.00-9, 37.53.52.91-3, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa armatury łazienkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę armatury łazienkowej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.13.00-7, 44.41.17.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu do utrzymania czystości do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli i wykładziny dywanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli i wykładziny dywanowej do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż rolet okiennych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia wypoczynkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.10-6, 39.15.00.00-8, 39.29.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zabawek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 37.52.91.00-3, 37.52.20.00-3, 37.51.00.00-6, 37.52.30.00-0, 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów plastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20-8, 30.19.97.80-1, 24.91.00.00-6, 37.82.21.00-7, 30.19.73.30-8, 44.42.38.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.00-8, 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 30.23.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.50.00-2, 30.12.13.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.12.00-4, 32.33.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-245/24
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.