eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Zarzecze: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 101947 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarzecze , Zarzecze 175, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529 w. 21, faks 016 6401579.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zarzecze do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7, 44.41.10.00-4, 39.71.30.00-3, 44.11.22.00-0, 39.00.00.00-2, 39.51.54.00-9, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.19.70.00-6, 35.11.13.00-8, 33.14.16.23-3, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.50.00-0, 30.12.13.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazarzecze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy: 1) Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach, 2) Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.70-0, 37.53.52.30-8, 37.53.51.00-8, 37.53.52.10-2, 37.53.52.50-4, 37.53.52.00-9, 37.53.52.91-3, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa armatury łazienkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę armatury łazienkowej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.13.00-7, 44.41.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu do utrzymania czystości do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli i wykładziny dywanowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli i wykładziny dywanowej do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 39.16.10.00-8, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż rolet okiennych w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia wypoczynkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.10-6, 39.15.00.00-8, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zabawek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 37.52.91.00-3, 37.52.20.00-3, 37.51.00.00-6, 37.52.30.00-0, 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów plastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20-8, 30.19.97.80-1, 24.91.00.00-6, 37.82.21.00-7, 30.19.73.30-8, 44.42.38.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.00-8, 33.14.16.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek do: 1) Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach; 2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Zarzeczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.70.00.00-5, 30.23.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.50.00-2, 30.12.13.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.12.00-4, 32.33.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.