eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa koparko-ładowarki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Koszalin: Dostawa koparko-ładowarki.
Numer ogłoszenia: 101940 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428308, 3428513, fax 094 3428336.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Obwodu Drogowego w Manowie, Adres: Manowo 12A , 76-015 Manowo koparko ładowarki o n/w parametrach: 1. fabrycznie nowa rok produkcji - 2008, 2. Silnik min. 90KM, 3. skrzynia biegów manualna, 4. prędkość pojazdu min. 35 km/h, 5. układ hydrauliczny: a) pompy podwójne - zębate, b) wydajność min. 150 l/min, 6. układ elektryczny: a) napięcie 12V,, b) alternator min. 90Amp, c) pojazd dodatkowo wyposażony w instalację wspomagającą w zimie( bezproblemowy rozruch poprzez wzmocniony zapłon). 7. mosty napędowe: a) tylny sztywny z blokadą mechanizmu różnicowego, b) przedni wahliwy, c) zmiana kierunku jazdy jedną dźwignią. 8. układ hamulcowy: a) dwa niezależne układy hamowania, b) hamulec postojowy tarczowy mokry, c) hamulec zasadniczy tarczowy mokry z możliwością niezależnego hamowania każdego z tylnych kół. 9. podwozie- napęd na cztery koła: a) ogumienie bezdętkowe, typ rolniczy. 10. Ładowarka: a) pojemność łyżki ładowarkowej min. 1m³, b) łyżka koparkowa standardowa min. 61 cm, głębokość kopania min 5,6m. 11. Wymagania serwisowe: a)gwarancja producenta na maszynę- min.2 lata bez limitu m-g, b) serwis w odległości nie Większej niż 200 km od Obwodu Drogowego w Manowie. c) w trakcie obowiązywania gwarancji przeglądy okresowe będą wykonywane bezpłatnie. d) przystąpienie do naprawy w ciągu 48h od zgłoszenia, w miejscu użytkowania sprzętu przez Zamawiającego, e) bezpłatne przeszkolenie operatorów w zakresie obsługi u Zamawiającego, 12 . Wyposażenie dodatkowe: a) łyżka do skarpowania min. 150 cm, b) sygnał cofania, c) przednie i tylne błotniki, d) cztery światła robocze, e) prawe i lewe lusterko wsteczne, f) regulowana kierownica, g) lampa ostrzegawcza, h) szybkozłącze mechaniczne do łyżki na wysięgniku, i)widły do załadunku palet, j) certyfikat CE. 13. Do sprzętu zostanie dołączona : a) instrukcja obsługi operatora w języku polskim, b) wykaz punktów serwisowych, c) zestaw niezbędnych kluczy i narzędzi, w tym smarownica, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, i klucz do kół. termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie pobiera się..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3)Sposób oceny spełnienia warunków: Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia -nie spełnia. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej , stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona , zawierająca najniższą cenę , jest ofertą najkorzystniejszą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1)Formularz ofertowy -wg załącznika nr 1 SIWZ . 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg Załącznik nr 2 SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy lub dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych przedłożonych dokumentów). 5) Zaakceptowany , parafowany wzór umowy odpowiednio załącznik nr 3 6) Opis techniczny (folder maszyny) potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.koszalin.pl lub pzd.koszalin.ibip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 7-620 Koszalin pokój nr 402 ( sekretariat) w godz. 7:30 - 15:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 7-620 Koszalin pokój nr 402 ( sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.