eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1721 R droga przez wieś Surochów w km od 0+000 do km 0+988

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Jarosław: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1721 R droga przez wieś Surochów w km od 0+000 do km 0+988
Numer ogłoszenia: 101930 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1721 R droga przez wieś Surochów w km od 0+000 do km 0+988.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, - roboty w zakresie odwodnienia gruntu ( oczyszczenie przepustów), - roboty w zakresie fundamentowania dróg (warstwa odsączająca, wykonanie poszerzeń z pospółkij), - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową i grysem bazaltowym, - utwardzenie poboczy tłuczniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV Specy?fikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp , w szczególności: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświad?czeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które speł?niają następujące wymagania: 1.1 do pełnienia funkcji Kierownika budowy a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz co najmniej jedna zrealizowana inwestycja drogowa polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie dróg na stanowisku kierownika budowy . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek . 2) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniej?szego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre?sie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedno zadanie polegające na budo?wie, przebudowie lub remoncie dróg , w tym (w ramach jednego zadania) wykonanie profilowania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości min 300 ton oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych w ilości min. 4. 000,00 m2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek . 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia jn.: 1)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 50 Mg/h - 1szt. . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), 2) walec statyczny ogumiony - 1szt 3) szczotka mechaniczna- 1 szt 4) walec statyczny samojezdny - 1szt, 5) skrapiarka- 1 szt 6) rozściełacz mas bitumicznych - 1szt, 7) samochód samowyładowczy o ład. min. 5- 10t- 2 szt 8 samochód samowyładowczy powyżej 10 t- 2 szt, 9) koparka podsiębierna o poj. łyżki min 0,40 m3- 1 szt 10) zespół mechaniczny - skrapiarka lepiszcza z rozsypywarką kruszywa-1szt, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek . 2. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki określone w Części 9 SIWZ . Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w szczególności na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty , o których mowa w Części 10 Instrukcji dla Wykonawców , na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza Nr 3 , 4) Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , zgodnie z treścią Formularza Nr 4 (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaga?nych uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane). Wraz z kopią uprawnień należy przedłożyć dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy), zgodną z treścią Formularza Nr 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwier?dzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6) Informacja o sprzęcie, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 Instrukcji dla Wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt.3 Instrukcji dla Wykonawców . W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 4 ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.