eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101929 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Słubice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512037-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 21046695400000, ul. ul. Piłsudskiego 20, 69100 Słubice, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011, e-mail b.chowaniec@powiatslubicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatslubicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest m. in wykonanie robót budowlanych związanych z częściową przebudową i rozbudową budynku m. in. o zewnętrzną platformę osobową na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Słubicach. 2. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) Roboty rozbiórkowe dot.: dachu istniejącego wiatrołapu, konstrukcji nośnej wiatrołapu, fundamentu wiatrołapu, demontażu okna, wyburzenia fragmentu ściany pod oknem, demontażu i przestawienia grzejnika c. o. 2) Obsługę geodezyjną budowy, 3) Wykonanie nowego fundamentu pod platformę osobową oraz wiatrołap, 4) Przygotowanie otworów drzwiowych na przystankach platformy, 5) Montaż szybu oraz platformy osobowej, 6) Wykonanie nowego wiatrołapu, 7) Wykonanie schodów zewnętrznych z podestem wejściowym, 8) Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych (w tym wykonanie robót w zakresie kolizji z siecią wodociągową - uzgodniono pod warunkiem przełożenia przyłącza wodociągowego bądź zastosowanie rury osłonowej oraz odtworzenia armatury po utwardzeniu terenu), 9) Wykonanie drogi wewnętrznej i parking dla osób niepełnosprawnych, 10) Przełożenie grzejników 4 szt. (likwidacja kolizji z nowym otworem drzwiowym oraz otworami będącymi przystankami platformy osobowej na poszczególnych piętrach budynku) Uwaga: w przedmiarze robót (pozycja 187 i 188) występuje zakres prac dot. przeniesienia jednego grzejnika - wykonawca musi uwzględnić przeniesienie 4 szt. grzejników, 11) Roboty elektryczne. 12) Opracowanie dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej platformy osobowej i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej i protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania, uczestniczenie w czynnościach związanych z odbiorem ww. platformy przez UDT - po dokonaniu przez Zamawiającego zgłoszenia urządzenia do dozoru technicznego (Zamawiający poinformuję Wykonawcę na min. dwa dni przed planowanym terminem przyjazdu inspektorów z UDT), 13) Wykonanie utwardzenie terenu do wejścia poprzez położenie pobruka na podbudowie na szerokości 2 m i długości 2,5 m wraz z obrzeżami. Uwaga: zakres ten (określony w pkt 13) nie jest wskazany w załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji, który należy dodatkowo uwzględnić w ramach realizacji zadania Parametry techniczne lub równoważne platformy osobowej: a) Platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym pasowym/ bez maszynowni, b) Wymiary platformy min. 1950 x1690 mm / wym. użytkowy min. 1460 x 1140 mm, c) Konstrukcja platformy samonośna; kolor szary RAL7040, z 3-ch stron wypełniony szkłem bezpiecznym przeźroczystym, od strony prowadnic panelami w kolorze konstrukcji, zadaszony, d) Udźwig platformy min. 400 kg, e) Wymiary nadszybia - 2850 mm, f) Prędkość ruchu platformy - 0,15 m/s, g) Sterowanie platformy elektroniczne, h) Rodzaj zasilania - 230V, i) Moc silnika min. 1,5 kW, j) Wysokość podnoszenia - 8,48 m, k) Ilość przystanków / dojść 4/5, l) Wersja; przelotowa 180 stopni, m) Drzwi kabinowe: 2 szt. automatyczne teleskopowe, dwupanelowe similinox [kolor szary] 900 x 2000mm, n) Drzwi przystankowe; 4 szt., automatyczne teleskopowe, dwupanelowe similinox [kolor szary] 900 x 2000 mm, o) Platforma; ściany kabiny kolor szary, sufit; listwa oświetleniowa LED, podłoga; wykładzina antypoślizgowa typu "guma", kolor szary, awaryjny zjazd po zaniku napięcia, p) Rodzaj instalacji; na zewnątrz szybu, q) Panel sterowania; pionowy panel dyspozycji w kabinie z podświetlanymi przyciskami o wym. min. 50 x 50 mm, z oznaczeniem Braile´ a, przycisk stop, kluczyk, wskaźnik przeciążenia, telefon [słuchawka], na przystankach kasety z przyciskami. Szczegółowy zakres robót (poza SIWZ) określają: projekt budowlano-wykonawczy i przedmiar robót stanowiący odpowiednio załączniki Nr 7 i Nr 8 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45310000-3, 45331100-7, 45111200-0, 45233140-2, 45111291-4, 45342000-6, 45320000-6, 45212413-4, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT355667.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa ARTMED J.Sienkiewicz A. Kęsy Spółka Jawna, , ul. Świętego Antoniego 18 lok. 3, 97-200, Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 513878.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 513878.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 513878.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.