eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Usługi Inżyniera kontraktu dla Projektu pn.Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Jelenia Góra: Usługi Inżyniera kontraktu dla Projektu pn.: Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej
Numer ogłoszenia: 101914 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70934 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Jeleniej Górze, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra, woj. , tel. 075 6420100; 6420113, faks 075 6420105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z udziałami gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Inżyniera kontraktu dla Projektu pn.: Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Oś priorytetowa II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi w ramach działania 2.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych. Celem Projektu jest budowa systemu podczyszczania odpadów komunalnych zebranych selektywnie na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej. Przedsięwzięcie polegające na uruchomieniu instalacji do podczyszczania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zrealizowane zostanie w oparciu o istniejącą halę technologiczną, która stanowi zaplecze magazynowe Spółki. Procesowi podczyszczania poddane zostaną następujące rodzaje odpadów: - opakowania z tworzyw sztucznych, - opakowania z papieru i tektury, - opakowania wielomateriałowe. 2. Usługa Inżyniera Kontraktu, realizowana w ramach Projektu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu tj. zarządzaniu zadaniami inwestycyjnymi, w tym przygotowaniu (łącznie z pomocą prawna w zakresie ustawy Pzp), organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej przygotowanie i przeprowadzenie postępowań, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym. Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach w ramach realizacji Projektu, w szczególności przygotować i przeprowadzić postępowania oraz dokonać oceny wszystkich przeprowadzonych postępowań w ramach Projektu względem ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przewiduje się w Projekcie postępowania na wyłonienie wykonawcy w ramach następujących zadań: 1) Zadanie 1: Roboty budowlane, związane z modernizacją hal na potrzeby uruchomienia kompleksowego systemu podczyszczania odzyskanych odpadów, w tym: - modernizacja hali magazynowania surowców wtórnych (pozwolenie na budowę z 15.09.2014 r.), - modernizacja hali linii sortowniczej (pozwolenie na budowę z 26.08.2013 r.). 2) Zadanie 2: Zakup pojazdów specjalistycznych z osprzętem, w tym: - koparko - ładowarka, - ładowarka teleskopowa, - samochód bezpylny - śmieciarka dwukomorowa, - samochód bezpylny - śmieciarka trzykomorowa, - pojazd specjalistyczny 3-osiowy - śmieciarko myjka, - pojazd specjalistyczny 3-osiowy zabudowany urządzeniem hakowym do transportu, - przyczepa do przewozu kontenerów, - kontenery o pojemności 32 m3, - kontenery o pojemności 25 m3, - myjka ciśnieniowa, - wózek widłowy elektryczny, - pojazd specjalistyczny bezpylny3-osiowy - śmieciarka z rządzeniem HDS. 3) Zadanie 3: Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, w tym: - Zintegrowany system informatyczny z wdrożeniem, - Sprzęt komputerowy (serwer z oprogramowaniem systemowym), - Sprzęt komputerowy (stanowiska komputerowe z oprogramowaniem biurowym), - Sprzęt komputerowy (urządzenia wielofunkcyjne). 4) Zadanie 4: Linia sortownicza z wyposażeniem technologicznym. 5) Zadanie 5: Kampania edukacyjno-promocyjna. W ramach zadania planowane jest przeprowadzenie kampanii oraz działania związane z promocją Projektu. 6) Zadanie 6: Audyt zewnętrzny Projektu. Celem zadania będzie weryfikacja prawidłowości realizacji Projektu. Audyt zewnętrzny zostanie przeprowadzony po przekroczeniu co najmniej 50% wartości budżetu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Oś priorytetowa II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi w ramach działania 2.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inwestorski Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum Biuro Inwestorskie Janusz Rybka - Partner Konsorcjum, ul. Idzikowskiego 32a/4, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241748,37

  • Oferta z najniższą ceną: 241748,37 / Oferta z najwyższą ceną: 241748,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.