Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Gostyń: Adaptacja budynku na muzeum, przy ul. Kościelnej 5 w Gostyniu - modernizacja dachu;
Numer ogłoszenia: 101910 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, fax 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na muzeum, przy ul. Kościelnej 5 w Gostyniu - modernizacja dachu;.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku na muzeum, przy ul. Kościelnej 5 w Gostyniu - modernizacja dachu; Zakres robót związanych z modernizacją dachu: rozebranie pokrycia z dachówki karpiówki wraz z ołaceniem - 289,3 m2, przemurowanie kominów - 1,23m3, wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan - cynk - 36,5 m2, rynny dachowe z blachy tytan-cynk - 43,5 m, rury spustowe z blachy tytan-cynk - 24 m, pokrycie dachówką ceramiczną - 289,3 m2, przewody instalacji odgromowej - 84,6 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga wykazanie się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej jednej roboty o podobnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia (lub równoważnym) i dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w niżej określonym zakresie; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg załączonego do SIWZ formularza), należy przedłożyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk zał. do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (o ile dotyczy), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej izby inżynierów bud., łącznie z zaświadczeniem o prawie do kierowania pracami przy obiektach zabytkowych wydanym przez urząd ochrony zabytków); 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 6 (Wydział Rozwoju i Inwestycji)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
- Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń - etap I
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Podleśnej w Gostyniu
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
- Wymiana pokrycia dachów na czterech budynkach mieszkalnych będących w zarządzie ZGM w Pabianicach
- Remont budynku komunalnego Dąbcze 39
- Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.