eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › CZĘŚĆ I zaprojektowanie,wykonanie i dostawa 50szt.obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 59szt.obudów do sond pomiarowych trójskładowych.CZĘŚĆ II wykonanie i dostawa 50szt.odbiorników sejsmicznych OS stacji odbiorczej SO.CZĘŚĆ III dostawa 4szt. 19 calowych kaset typu Schroff-lub kaset równoważnych, jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej SOS.CZĘŚĆ IV dostawa małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typuI-34szt.oraz typuII-9szt. CZĘŚĆ V wykonanie i dostawa 77szt.podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Katowice: CZĘŚĆ I zaprojektowanie,wykonanie i dostawa 50szt.obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 59szt.obudów do sond pomiarowych trójskładowych.CZĘŚĆ II wykonanie i dostawa 50szt.odbiorników sejsmicznych OS stacji odbiorczej SO.CZĘŚĆ III dostawa 4szt. 19 calowych kaset typu Schroff-lub kaset równoważnych, jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej SOS.CZĘŚĆ IV dostawa małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typuI-34szt.oraz typuII-9szt. CZĘŚĆ V wykonanie i dostawa 77szt.podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych.
Numer ogłoszenia: 101906 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ I zaprojektowanie,wykonanie i dostawa 50szt.obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 59szt.obudów do sond pomiarowych trójskładowych.CZĘŚĆ II wykonanie i dostawa 50szt.odbiorników sejsmicznych OS stacji odbiorczej SO.CZĘŚĆ III dostawa 4szt. 19 calowych kaset typu Schroff-lub kaset równoważnych, jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej SOS.CZĘŚĆ IV dostawa małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typuI-34szt.oraz typuII-9szt. CZĘŚĆ V wykonanie i dostawa 77szt.podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I zaprojektowanie,wykonanie i dostawa 50szt.obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 59szt.obudów do sond pomiarowych trójskładowych.CZĘŚĆ II wykonanie i dostawa 50szt.odbiorników sejsmicznych OS stacji odbiorczej SO.CZĘŚĆ III dostawa 4szt. 19 calowych kaset typu Schroff-lub kaset równoważnych, jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej SOS.CZĘŚĆ IV dostawa małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typuI-34szt.oraz typuII-9szt. CZĘŚĆ V wykonanie i dostawa 77szt.podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3, 31.73.11.00-0, 31.71.00.00-6, 38.50.00.00-0, 31.71.11.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w następujących sytuacjach: - jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ - 1) pokój 226, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ - 1) pokój 226, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakupy będą realizowane w ramach następujących projektów: 1. projekt pt.:Development of novel technologies for predicting and combating gas outbursts and uncontrolled emissions in thick seam coal mining, zatwierdzony w ramach Funduszu Badań Węgla i Stali, akronim CoGasOUT, nr kontraktu: RFCR - CT - 2010 - 00002; 2. projekt rozwojowy, pt.: Bezpieczeństwo stosowania obudowy podporowo - kotwiowej w warunkach występowania wstrząsów górotworu, symbol w NCBiR: NR09 - 0038 - 10/2010..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 50 sztuk obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 59 sztuk obudów do sond pomiarowych trójskładowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 50 sztuk obudów do sond pomiarowych jednoskładowych oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 59 sztuk obudów do sond pomiarowych trójskładowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - wykonanie i dostawę 50 sztuk odbiorników sejsmicznych (OS) stacji odbiorczej (SO)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - wykonanie i dostawę 50 sztuk odbiorników sejsmicznych (OS) stacji odbiorczej (SO)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - dostawę 4 sztuk 19 calowych kaset typu Schroff (lub kaset równoważnych), jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej (SOS)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - dostawę 4 sztuk 19 calowych kaset typu Schroff (lub kaset równoważnych), jako obudowy do stacji odbiorczej Systemu Obserwacji Sejsmologicznej (SOS)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - dostawę małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typu I - 34 sztuk oraz typu II - 9 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV - dostawę małogabarytowych czujników akcelerometrycznych typu I - 34 sztuk oraz typu II - 9 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - wykonanie i dostawę 77 sztuk podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V - wykonanie i dostawę 77 sztuk podzespołów elektronicznych do sond pomiarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.