eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu"



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10186 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Radom: "Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355530


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355858


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 67017298900000, ul. ul. Sucha  13, 26600   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483 314 163, faks 483 314 183, e-mail mazurkiewicz@word.radom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.word.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Radomiu systemu teleinformatycznego w rozumieniu art.3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz 1114 z późn. zm.) o właściwościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. Z 2016 r. poz 627 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w systemie teleinformatycznym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 72263000-8, 72265000-0, 72211000-7, 72267000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Dostawa systemu, jego całkowite wdrożenie i uruchomienie, wraz z instalacją i konfiguracją w siedzibie Zamawiającego w Radomiu przy ulicy Suchej 13, Delegaturach w Kozienicach, Zwoleniu oraz w Miejscu Egzaminowania przy ulicy Radomskiego 1 w Radomiu nastąpić powinna do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem: a) Funkcjonalności systemu, które w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ określone zostały jako "ważne", które muszą być dostarczone wraz z ich wdrożeniem, instalacją i konfiguracją przed dniem 31 grudnia 2016 r. b) Okresu udzielonej licencji (dla Radomia, Kozienic i Zwolenia) który będzie realizowany przez cały czas obowiązywania umowy, c) Gwarancji, usługi rozwoju sieci oraz czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych od dnia wdrożenia systemu do końca obowiązywania umowy, d) Świadczenia usługi sieciowej od dnia wdrożenia systemu do końca okresu obowiązywania umowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany przed uruchomieniem w pełni funkcjonalnego systemu, w zakresie funkcjonalności określonych w SIWZ, w tym w załączniku nr 1 do SIWZ do przeprowadzenia w tym terminie: a) testów akceptacyjnych przy udziale Zamawiającego, w których weryfikowane będzie co najmniej prawidłowe działanie funkcjonalności realizacji egzaminu teoretycznego oraz pobierania i aktualizacji elektronicznego profilu kandydata PKK. b) szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę w uruchomionym środowisku testowym Wykonawcy. 4. Zamawiający oświadcza, że nie dysponuje środowiskiem developerskim systemu. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wszelkich prac związanych z wykonaniem i testowaniem, a także zmianami i modyfikacjami systemu, w środowisku będącym własnością Wykonawcy. 5.Umowa zawierana jest na czas określony tj. 48 miesięcy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT597840
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.,  pwpw@pwpw.pl,  ul. Romana Sanguszki 1,  00-222,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 735343,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 735343,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 735343,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcy: 1. Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. w zakresie utrzymania i rozwoju SI WORD m.in. zapewnienie helpdesku, linii eskalacyjnej, wgrywanie poprawek, wdrażanie nowych wersji, pomoc użytkownikom, 2. Netia S.A. w zakresie utrzymanie sieci WAN WORD.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.