eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem i opieką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Leszno: rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem i opieką
Numer ogłoszenia: 101858 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. (065) 525 31 00,5253761, faks (065) 526 82 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem i opieką.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest funkcjonalne rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem i opieką. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 18.3 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem pełnej integracji, i że zachowany zostanie dotychczas użytkowany system informatyczny ESKULAP produkcji Instytutu Informatyki Politechniki Poznańskiej. 4. System musi być zgodny z obowiązującymi przepisami: 1) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22 grudnia 1998r. w sprawie szczególnych zasad rachunku kosztów w publicznych zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. 1998 nr 164 poz.1194), 2) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 nr 133 poz.883) z późn. zm. 3) Ustawa z dnia 23 stycznia 2003r. o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (Dz.U. 2003 nr 45 poz. 391) z późn. zm., 4) Ustawa z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz.U. 1991 nr 91 poz. 408), 5) Ustawa z dnia 23 stycznia 2003r. o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (Dz.U. 2003 nr 45 poz. 391) z późn. zm. 6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2001r w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej, sposobu jej prowadzenia oraz szczegółowych warunków jej udostępniania (Dz. U. 2001 nr88 poz. 966), 7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 października 2001r. W sprawie zakresu niezbędnych danych gromadzonych przez świadczeniodawców, szczegółowego sposobu rejestrowania tych danych oraz ich udostępniania kasom chorych, Prezesowi Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń Zdrowotnych, ministrowi właściwemu do spraw zdrowia i wojewodom, w tym także rodzajów wykorzystywanych nośników informacji oraz wzorów dokumentów (Dz. U. 2001 nr 121 poz 1318), 8) Zarządzeń wewnętrznych Dyrektora regulujące strukturę organizacyjną szpitala oraz zakres i sposób ewidencji oraz prowadzenia dokumentacji medycznej i dokumentacji dodatkowej związanej z leczeniem lub badaniami medycznymi i farmakologicznymi wykonywanymi w czasie leczenia, 9) oraz innymi aktami prawnymi wynikającymi z przepisów ogólnych dotyczących systemów informatycznych dedykowanych dla Zakładów opieki zdrowotnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Brak wymogu wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Opis warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę wdrożenia systemu informatycznego wraz z integracja z systemem Eskulap i z systemem do obsługi części szarej firmy Simple S.A., o wartości minimum 500.000 złotych. 2.2. Zaakceptowanie Wzoru umowy - załącznik, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w oświadczeń, dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP należy dostarczyć następujące dokumenty: 6.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy dostarczyć: 6.1.4. Wykaz wykonanych dostaw, usług wdrożeń systemu Eskulap w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, nie budzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu i wartości zrealizowanych dostaw i usług. czym za spełniające powyższe wymagania zostaną uznane tylko te zamówienia, które rozpoczęto i zakończono w okresie przed dniem wszczęcia postępowania - załącznik nr 18.5. 6.1.5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu Zamawiający wymaga referencji potwierdzającej, iż Wykonawca doprowadził do integracji oferowanego systemu z systemem Eskulap oraz z systemem do obsługi części szarej firmy Simple S.A. 6.1.6. Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 6.1.7. Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców - załącznik nr 18.6 do niniejszej specyfikacji. 6.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda: oświadczenia, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o szczegółowy harmonogram prac instalacyjno- wdrożeniowych i szkoleniowych który zostanie zaproponowany przez Wykonawcę w przedłożonej ofercie. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy, wraz ze wskazaniem procentowego udziału poszczególnych etapów realizacji całości zamówienia. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu Odbioru Etapu. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie Ostateczny Protokół Odbioru. 6.3.1 Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik nr 18.4. 6.4.1. Wypełniony - załącznik nr 18.2 i 18.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.leszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Kiepury 45 64-100 Leszno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 21 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.