eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokoły › wykonanie przebudowy dróg gminnych poprzez asfaltowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Sokoły: wykonanie przebudowy dróg gminnych poprzez asfaltowanie
Numer ogłoszenia: 101856 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sokoły, Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły, woj. podlaskie, tel. 086 4763010, fax 086 4763012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsokoly@poczta.onet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy przedmiotowego zamówienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy dróg gminnych poprzez asfaltowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dróg gminnych poprzez asfaltowanie: a) we wsi Waniewo w km 0+000 - 0+733 o dł. 0,733 km, szer. 4,0 m b) Sokoły ul. Mazowiecka w km 0+000 - 0+086 km o dł. 0,086 km, szer. 4,0 m c) Sokoły ul. Kolejowa w km 0+000 - 0+080 o dł. 0,080 km, szer. 3,0 m w łącznej długości wszystkich odcinków dróg 0,899 km i obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, grysowo - żwirowej KR-1, wcześniej wyrównanej kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie, zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł /słownie złotych: dwa tysiące 00/100/ w terminie do dnia 06.06.2008r. do godz. 9:30 na konto Urzędu Gminy w Sokołach nr 77876600050000082420000050 w Banku Spółdzielczym w Sokołach. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 pkt. 1 ust. 1-3 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferent którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 pkt. 5 ust. 1-3 Prawa zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technologicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) w ciągu ostatniego 1 roku oferenci wykonywali przebudowy dróg o nawierzchnie asfaltowej o długości co najmniej 1,0 km potwierdzone referencjami. 3) Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia - roboty budowlane - na okres trzech lat. 6) Wniosą wymagane wadium. 7) Dostarczą komplet wymaganych przez specyfikację dokumentów jako załączniki odpowiednio ponumerowane do oferty. 8) Zrealizują zamówienie i przekażą Zamawiającemu nie później niż do 30.09.2008r. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe lub nie ogłoszono upadłości. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia składa następujące dokumenty: a) informacje o stanie załogi i kwalifikacjach. b) informacje o dotychczasowej działalności firmy dotyczące wykonywania przebudowy dróg o nawierzchnie asfaltowej o długości co najmniej 1,0 km z ostatniego jednego roku potwierdzone referencjami. 4) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 5) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Uwaga! Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sokoły ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły, pok. nr 29 w godz. od 7:30 do 15:30..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy przedmiotowego zamówienia

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy przedmiotowego zamówienia

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Sokoły, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły, pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy przedmiotowego zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.