eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Rozbudowa ulicy P.O.W. w Tomaszowie Mazowieckim (droga powiatowa nr 4332E)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Lubochnia: Rozbudowa ulicy P.O.W. w Tomaszowie Mazowieckim (droga powiatowa nr 4332E)
Numer ogłoszenia: 101813 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy P.O.W. w Tomaszowie Mazowieckim (droga powiatowa nr 4332E).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacja projektowo - kosztorysową: 1. Roboty drogowe 2. Roboty elektryczne 3. Roboty teletechniczne 4. Roboty instalacyjne - sieci kanalizacji deszczowej 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 6. Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu (dla 2 etapów) 7. Montaż tablic promocyjnych - 2 szt. Zakres robót obejmuje kontynuację i dokończenie rozbudowy ulicy P.O.W. (w szczególności - dokończenie I etapu - poprzez wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i dokończenie nawierzchni chodników oraz realizację całości II etapu zadania). Szczegółowy zakres robót (przedmiar) stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Roboty uzupełniające są to Roboty stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. zrealizował w okresie ubiegłych 5 lat od daty składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie (rozbudowie) drogi publicznej lub niepublicznej o wartości co najmniej 1,5 mln złotych brutto wraz z przebudową urządzeń infrastruktury towarzyszącej w co najmniej dwóch z trzech następujących branż: a) kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, b) sieci elektroenergetycznej (przebudowa linii kablowych n/n oraz oświetlenia ulicznego), c) sieci teletechnicznej (przebudowa linii doziemnych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym z możliwością dozowania środków adhezyjnych i stabilizatorów o wydajności min. 50 Mg/h - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 walec gładki wibracyjny min. 10 t - minimalna liczba wymaganych jednostek -2 walec gładki statyczny min. 10 t - minimalna liczba wymaganych jednostek -2 walec ogumiony samochód dostawczy- minimalna liczba wymaganych jednostek -1 samochód samowyładowczy - minimalna liczba wymaganych jednostek - 3 układarka mas bitumicznych - z elektronicznym sterowaniem równością i grubością (szer. urządzenia robocz. do 6.0 m) - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 szczotka mechaniczna - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 skrapiarka do bitumu - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 piła do cięcia asfaltu - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 koparka podsięb. o poj. łyżki min. 0.25 m3 - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 zagęszczarka spalinowa (ubijak) - minimalna liczba wymaganych jednostek - 2 spycharka gąsienicowa min 75 KM- minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 żuraw samochodowy nośność min. 3 Mg - - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 malowarka drogowa do linii i strzałek - - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 równiarka drogowa - - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 koparka podsięb. o poj. łyżki min. 0.40 m3 - - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 zgrzewarka do zgrzewania czołowego rur PE - - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 zgrzewarka do zgrzewania elektrooporowego rur PE - - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 prościarka do rur PE - - minimalna liczba wymaganych jednostek - urządzenie przeciskowe - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 zestaw dłużycowy - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 spawarka transformatorowa do 500A - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 pompa wysokociśnieniowa hydraul. min 250 atm. - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 wibromłot - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 dźwignik hydraul. przenośny spalinowy min. 250 Mg - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 wciągarka mechaniczna 3-5 t - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1 samochód specjalny linowy z platformą i balkonem - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 zespół prądotwórczy trójfazowy przewoźny do 20 kVA - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 sprężarka powietrza przewoźna spalinowa 4-5 m3/min - minimalna liczba wymaganych jednostek -1 zrywarka przyczepna - minimalna liczba wymaganych jednostek - 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; b) kierownik robót drogowych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; c) kierownik robót instalacyjnych (sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie elementów sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; d) kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami których przedmiotem była realizacja robót teletechnicznych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; e) kierownik robót instalacyjnych (sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym oświetlenia drogowego, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności akceptowanych przez zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności co do terminu realizacji zamówienia oraz jego zakresu rzeczowego. Takimi okolicznościami są w szczególności: a) siła wyższą, np. warunki atmosferyczne, wystąpienie klęsk żywiołowych, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych c) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; d) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; e) zmiany przedstawicieli stron umowy; f) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy -kierownik robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowskki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.