eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › Odbudowa mostu na rzece Wrzelówce w ciągu drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 714 w m. Wilków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Wilków: Odbudowa mostu na rzece Wrzelówce w ciągu drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 714 w m. Wilków.
Numer ogłoszenia: 101810 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu na rzece Wrzelówce w ciągu drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 714 w m. Wilków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa mostu na rzece Wrzelówce w ciągu drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 714 w m. Wilków. Zakres prac obejmuje: 1.Obsługa geodezyjna inwestycji - 1 kpl. 2.Oznakowanie pionowe na czas budowy. Wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu i ustawienie znaków pionowych - 1 kpl. 3. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 egz. 4. Usunięcie drzew o średnicy powyżej 60 cm z wywozem karpin - szt.5. 5. Zdjęcie warstwy humusu z wywiezieniem na odległość 2 km - 200m2. 6. Rozebranie istniejącego mostu żelbetowego - 52,00m3. 7. Wykonanie wykopów mechaniczne w gruntach kat. III-IV z transportem urobku do 2km - 125,00m3. 8. Rozebranie istniejącej drogi na dojazdach do mostu - 108,00m2. 9. Zasypanie wolnej przestrzeni za przyczółkami materiałem filtracyjnym (piaskiem) wraz z uformowaniem stożków i uzupełnieniem nasypów na dojazdach - 130,00m3 10. Uzupełnienie nasypów na dojazdach - 525,00m3. 11. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni z zagęszczeniem - 393,50m2. 12. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 393,50m2. 13. Podbudowy z kruszywa łamanego grubości 23 cm: (0-63mm) - grubości 15cm (0-31,5mm)- grubości 8cm - 393,50m2. 14. Nawierzchnie- warstwa wiążąca grubości 4cm dla ruchu KR2 - 393,50m2. 15. Nawierzchnia warstwa ścieralna grubości 4cm dla ruchu KR2 - 393,50m2. 16. Umocnienie stożków przyczółków dyblami betonowymi, dyble grubości 12cm ułożone na podsypce cementowo piaskowej - 72,00m2. 17. Montaż barier niskich - 34,50m. 18. Obrzeża betonowe -zakończenia stożków - 32,00 m. 19. Wykonanie wykopów w gruntach kat I-III pod ławy fundamentowe i ławy umocnienia stożków przyczółków i ich zabezpieczenie - 55,20m3. 20. Ręczne wbicie pali drewnianych średnicy 12cm i długości 2m - 24,00szt. 21. Pale dużych średnic bez pozostawienia rur osłonowych (średnica 80cm) -72,00m. 22. Pale dużych średnic z pozostawieniem rury osłonowej (średnica 100 cm ) rura stalowa średnicy 100cm - 22,00m. 23. Wykonanie iniekcji ciśnieniowej w 10 palach wielkośrednicowych pod podstawą pala - 10szt. 24. Pale dużych średnic z pozostawieniem rury osłonowej (średnica 100cm) rura osłonowa stalowa średnicy 100cm/ grubość ścianki rury10mm/ - część nad dnem rzeki - 6,00m. 25. Beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (korek betonowy gr 10cm), beton B10 - 4,10m3. 26. Stal zbrojeniowa - 15,53t. 27. Beton konstrukcyjny w obiekcie mostowym - 98m3. 28. Beton konstrukcyjny w obiekcie mostowym - 34,00m3. 29. Konstrukcja stalowa ustrojów nośnych ze stali St3S wraz z montażem - 23,30t. 30. Malowanie konstrukcji rusztu stalowego ustroju niosącego - 224,00m2. 31. Izolacja na zimno - podwójne malowanie lepikiem na gorąco wraz z zagruntowaniem betonu (korpusy przyczółków stykające się z gruntem) - 115,00m2. 32. Nawierzchnia na obiekcie mostowym grubości 5cm z asfaltu twardolanego - 139,40m2. 33. Uszczelnienie styków pomiędzy krawężnikiem i nawierzchnią - 58,00m. 34. Wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową - 11,00m. 35. Warstwa filtracyjna za przyczółkiem wraz z zabezpieczeniem - 72,00m3. 36. Montaż bariero poręczy typ III bezprzekładkowe - 63,06m. 37. Odwodnienie izolacji pomostu (sączki wraz z drenażem) - 26,00szt 38. Wbudowanie łożysk elastomerowych - 15,00szt. 39. Izolacja płyty pomostu - 142,00m2. 40. Nawierzchnie z żywic epoksydowych i poliuretanowych - 28,00m2. 41. Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 96,00m2. 42. Wykonanie stałej organizacji ruchu według projektu stałej organizacji ruchu - 1kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00złotych , słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wybudowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 /trzech/ mostów- każdy o rozpiętości podpór co najmniej 20 m i wartości minimum 800 000złotych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa mostowego , oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować kwotą finansową nie mniejszą niż zaoferowana w formularzu ofertowym kwota za wykonanie przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) W stosunku do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia a) jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia c)jeżeli wystąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy 2)W stosunku do zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad tymi robotami- zmiana osób może nastąpić, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame z wymaganymi przez Zamawiającego. 3)W stosunku do zmiany zgłoszonych w formularzu ofertowym podwykonawców- pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego. 4.Wszystkie powyższe okoliczności stanowią podstawę do dokonania zmian postanowień umowy, na które Zamawiający po dokładnym przeanalizowaniu przesłanek do zmiany może wyrazić zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 5.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust. 3 , lub zmiana korzystna jest dla Zamawiającego. 6. Zmiana umowy na powyższych zasadach następuje na pisemny wniosek strony wraz z uzasadnieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow - zakładka ogłoszenia przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrzymać pocztą za pobraniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków Pokój nr 107 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.