Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Tarnowskie Góry: USŁUGĘ PN. OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ I INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 101775 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ PN. OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ I INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy: Pyskowickiej 47-51, Opolskiej 21. 2. Zakres prac przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych: a.) Urządzenia wentylacyjne: Centrale wentylacyjne wraz z układem kanałów wentylacyjnych - szt 11 Klimatyzatory typu split - szt12 Układy wentylacji wywiewnej z pomieszczeń, z okapów wentylacyjnych i dygestoriów - szt 26. b.) Zakres konserwacji i okresowych czynności obsługowych: sprawdzenie pracy wentylatorów, regulacja naciągów pasów klinowych, wymiana zużytych pasów, przeglądy stanu filtrów powietrza - czyszczenie filtrów, dostawę i wymianę filtrów powietrza na zlecenie Zamawiającego, odkurzanie, mycie, dezynfekcja, odgrzybianie, sprawdzanie wydajności przepływu powietrza i krotności wymiany - przedłożenie Zamawiającemu protokołów pomiaru, Prowadzenie Książki Konserwacji i Napraw urządzeń wentylacyjnych. Raz do roku przeprowadzić pomiary wydajności i krotności wymiany powietrza w pomieszczeniach wentylowanych i klimatyzowanych.c.) Centrale z układem chłodzenia powietrza:prowadzenie Karty Kontroli Obsługi urządzeń z czynnikiem R 22, kontrola ciśnienia w układzie czynnika chłodzącego,uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia,czyszczenie i mycie radiatorów w skraplaczach.d.) Klimatyzatory typu split jednostki wewnętrzne i zewnętrzne:prowadzenie Karty Kontroli Obsługi urządzeń z czynnikiem R 22,przegląd, czyszczenie filtrów, mycie, dezynfekcja,kontrola ciśnienia w układzie czynnika chłodzącego,uzupełnienie czynnika w układzie chłodzenia w małych ilościach do 0,5 kg,czyszczenie i mycie radiatorów w skraplaczach. Zamawiający wymaga przeprowadzenia w ciągu roku 12 przeglądów technicznych dla każdego urządzenia.Materiały eksploatacyjne do wykonania czynności konserwacyjnych takie jak : oleje, smary, bezpieczniki oraz drobne części zamienne - dostarcza wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.( wzór umowy § 2 ust.3) .3. Wymaga się także przeprowadzenia minimum raz do roku czyszczenia lub dezynfekcji wszystkich urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012 roku. Naprawy, remonty i materiały wykraczające poza zakres wynagrodzenia ryczałtowego (wzór umowy § 2 ust.3) wymagają sporządzenia Protokołu naprawy z ofertą cenową, którą zatwierdza Zamawiający (wzór umowy § 2 ust.4) . Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zakresu napraw, remontów i materiałów ujętych w protokole naprawy i ofercie cenowej zostanie wystawione odrębne zlecenie (wzór umowy § 2 ust.5) W układach wentylacyjno-klimatyzacyjnych są zamontowane filtry kieszeniowe oraz absolutne, które będą podlegać wymianie oraz walidacji. 4. Rodzaje filtrów podano w zbiorczym zestawieniu urządzeń podlegających obsłudze stanowiący Załącznik nr 2 do umowy. 5. W chwili obecnej wszystkie urządzenia podlegające konserwacji są sprawne i nie wymagają napraw. 6. Na życzenie Oferenta istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [D.1] do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [D.1] do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [D.1] do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [D.1] do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [D.1] do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wzór oświadczeń - część [D.1], [D.2]stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Stawka roboczogodziny + koszty pośrednie + zysk - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje niższą cenę, lub zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 11:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.